maagzuur heeeeel erg

hallo dames wie kan me adviseren
ik heb heel de dag last van maagzuur ik wordt gek ervan heb alles geprobeerd vla laurier drop perpermunt alles en nix helpt ikw ordt er gek van echt waar wie kan me misschien iets anders advisren ben echt hopeloos
 
Hoi!

I know the feeling! Het maakt me m.n. 's avonds en 's nachts kotsmisselijk! Op advies van mijn vlk gebruik ik kauwtableten van Regla pH. En het helpt! Misschien jou ook!

Groetjes, Floor.
 
ik heb wel eens gehoord van iemand die gele vla at en dat hielp goed tegen maagzuur, ik heb het zelf nooit geprobeerd maar je kan het altijd proberen he?

gr sandra
 
Wat eventueel kan helpen is antagel. Dit kun je kopen bij de apotheek en mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Wel tegen je verloskundige zeggen.

Liefs Dana
(41wk6dg)
 
Hoi Nadia,

in ieder geval helpen rennies heel goed. ze zijn ook veilig tijdens zwangerschap.
mocht je dit niet willen, een slok karnemelk geeft ook rust.

groet,
maria
 
dit forum werkt ook voor geen meter ik las maar 1 reactie en ineesn stonden er 5 maar dames bedankt ik zal alles gaan proberen tot ik iest vind want pfffff erg hoor maagzuur bahbah voor de rest een fijne zwangerschap allemaal
 
Rennies kun je veilig gebruiken tijdens de zwangerschap. Anders kun je altijd even contact met je verloskundige opnemen, die kan je ook iets voorschrijven.
Ook kun je op je eten en drinken gaan letten: melkproducten zorgen eerst vaak even voor wat verlichting, maar later wordt daardoor meer maagzuur aangemaakt. Zelf kan ik niet meer tegen jus d'orange en appelsap.
Succes!

Groetjes, Esther
 
Terug
Bovenaan