maagzuur heeeeel erg

ik heb ook doosjes rennies weggewerkt dat was het enige wat hielp ben nu 5 maanden geleden bevallen dat was zo fijn om dan gelijk geen zuurbranden meer te hebben veel succes ff doorbijten
 
Hoi,

Ik had tijdens mijn zwangerschap ook zoveel last van brandend maagzuur en kreeg van mijn verloskundige (die ook homeopaat is) de volgende tip:

Schil een aardappel en rasp hier een eetlepel aardappel vanaf. Eet dit op door heel goed te kauwen. In aardappel zit zetmeel en dat zorgt ervoor dat er een beschermend laagje in je maag ontstaat waardoor maagzuur niet meer omhoog kan komen. Ik weet dat het misschien stom klinkt hoor maar ik had echt alles geprobeert en werd gek van het brandende maagzuur. Geen enkel middel hielp. Maar dit wel....

Verder vond ik de Rennies ook wel redelijk helpen. Alle andere dingen die hier al vermeld staan hadden bij mij geen effect. Maar dat is natuurlijk wel voor iedereen verschillend.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt want ik weet hoe vervelend het is. Nog even volhouden. Na je bevalling heb je er meteen geen last meer van, hi hi!

Sterkte!!

Groetjes Saskia
 
nou dames bedankt voor d ereacties maar ik zal jullie vertellen wat me heeft geholpen van me moeder die 8 kids heeft he rasp een appel met een thee lepetje azijn en dan mengen en 1 hapje van pakken nou ik zal jullie vertelle klinkt vies maar valt mee maar het helpt echt heeeel erg goed maar toch nog bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen
 
Terug
Bovenaan