maagzuur nu erger dan 1e zwangerschap

Hoi

Ook ik heb veel last van maagzuur, vooral als ik in bed lig. Ik heb alles al geprobeerd maar niets hielp. Nu ben ik "Gaviscon" gaan gebruiken en echt waar, het is over als ik in bed lig. Hiervan mag je er na iedere maaltijd 1 innemen en voor het naar bed gaan 2. Maar ik doe het alleen voor het naar bed gaan. Dit middel is te verkrijgen in drankvorm en in tabletvorm en is te koop bij de drogist. Dit middel mag je tijdens je zwangerschap gebruiken. Staat aan de buitenkant van het doosje en in de bijsluiter. Voor de zekerheid nagevraagd bij verloskundige en het kan inderdaad geen kwaad voor  baby.  

hoi meiden tijdens mijn vorige zwangerschap had ik nog geen lactose allergie.. en toen dronk ik ook melk voor de zuurbrande...
nu schijnt dat dus heel goed te helpen.. maar dat het later een keer zo erg terug komt.
ik ben toen gestopt met het melk drinken en ik merkte ook echt duidelijk verschil!!

nu kan ik het makkelijk af met Rennies :D
ben nu bijna 35 wk zwanger

Hoi,
OOk ik had erge last van maagzuur bij mijn tweede zwangerschap. Ik gebruikte rennie met mentol smaak. Ook ik moest het eten met veel kruiden laten staan en geen sinasappelsap meer.
Ik kreeg wel een drankje van mijn verloskundige maar dat mocht ik niet langer dan 2 weken in nemen. Ik heb uiteindelijk besloten om het niet te nemen en het uit te zingen op rennie.
Nu ben ik zwanger van de derde en ik ben nu op de helft. het maag zuur blijft nu nog uit maar wat niet is kan nog komen. Ik hoop het niet ( mar weet wel beter).

Succes groeten Kim

Terug
Bovenaan