Maagzuur

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
ik ben nu 37 weken zwanger en heb ontzettend last van maagzuur. Rennie helpt niet. Heeft iemand hier misschien ervaring met Gaviscon?
Alvast bedankt!

Hoi,
Ik heb het ook gebruikt in mijn zwangerschap, maar ik heb het 1 keer gebruikt. Ten eerste omdat ik braakneigingen kreeg alleen al bij het innemen en ik vond de werking niet echt alles, dit was maar een uurtje. Wel heb ik van mensen in mijn omgeving gehoord dat Antagel ook goed helpt tegen maagzuur, dus dat zou je eventueel ook kunnen proberen.
Veel succes!!!
Groetjes Daantje

hallo

bij mij werkte MAALOX goed,
dit zijn kauwtabletten voor zuurbranden en oprispingen

succes

gr wendy

Stephanie, kom jij uit Zeeland?
Ik heb een collega van mijn oude afdeling die volgens mij ongeveer evenver moet zijn als jij, zwangerschap loopt niet geheel probleemloos begreep ik.
Ben jij het?

Groetjes Jacqueline

uit ervaring weet ik dat antagel goed helpt maar het is op een gegeven momend wel vies het smaakt naar pepermunt.
wat ik ook gehoord heb is dat melk moet helpen of een lepel gewone suiker.

wie weet helpt het bij jou, veel sterkte.

veel liefs sonja

Hoi Stephanie,
Ik heb al vanaf het begin van mijn zwangerschap last van maagzuur. Ik ben nu 29 weken. Wat bij mij helpt zijn paranoten. Per toeval kwam ik daar achter. Ik ging ze eigenlijk eten als vleesvervanger omdat ik een tijdje slecht vlees at. Verder neem ik vanille vla, karnemelk schijnt ook te helpen. Wat mij ook wel verlichting geeft is Kamille thee (gewoon van Pickwick) Ik ben zelf wat huiverig voor medicijnen op dit moment, dus grijp ik liever naar de huismiddelen.. Mijn vk. adviseerde ook om broodkorstjes te eten. En om nog maar even een open deur in te trappen... kleine hoeveelheden eten en meerdere malen per dag. Kijk uit met vette dingen, gekruid eten en zure dingen zoals verse jus d'orange.
Sterke en nog even volhouden !
groeten
Jacq.

Iedereen bedankt!!! Ik ga maar van alles wat proberen denk ik ;)Jacqueline, ik woon in Amsterdam en het maagzuur is (nog steeds) het enige waar ik last van heb :)
Groetjes!

hoi hier nog even een ractie, maar wat ook goed helpt en een gewoon huis tuin en keukenmiddeltje is is een bordje gele vla eten(vanille vla)
succes

Terug
Bovenaan