Maagzuur

Ja, vanille vla helpt inderdaad goed.
Enige probleem, na de zwangerschap kun je het niet meer ruiken of zien.

Ik had tot 6 weken geleden ook enorme last van zuurbranden.
En bij mij lag ook grotendeels het probleem aan de thee.
Ik dronk ongeveer 5 koppen per dag.
En toen ben ik accuut gestopt met het drinken van thee en ik merkte al heel snel dat de zuurbranden minder werden.

Nu heb ik er minder last van en ook minder hevig, aan een halve rennie heb ik al vaak genoeg.
Ik heb er nu soms overdag last van maar wel ongeveer iedere nacht 1x.

Ik ben zelf ook een enorme theeleut - maar sinds ik zwanger ben, merk ik dat ik er steeds minder zin in heb. Blijkbaar zegt mijn lijf al dat het nu even niet goed is ;) Ben nu aan de groene thee als ik thee drink en verder veel water om toch genoeg vocht naar binnen te krijgen. En prompt werd het maagzuur ook minder.

Hoi,

Bij mij werkt Maalox het beste als ik die een neem heb ik nergens geen last meer van.

Groetjes Bertie

Bij mij helpt Antagel heel erg goed en ook een lepel vanillevla

Wat ook helpt zijn kleinere porties eten per dag nemen en ook erop letten wat je eet,geen extremen zoals heel zuur,heel zoet,pittig etc.

Ook minderen met koffie helpt.

Ik ben nu 28 weken en bij mij werd er gezegd dat wanneer de baby met het hoofdje naar boven ligt je er het meeste last van hebt

Hallo allemaal,

Ik ben nu 34 weken zwanger en heb al bijna de hele zwangerschap last van brandend maagzuur. En wordt uiteraard steeds erger. En ik heb nu twee maand Antagel geprobeer. Het helpt wel maar van korte duur. Dus heb het nu net twee weken op en probeer nu gewoon zonder omdat het niet echt veel nut heeft bij mij in ieder geval. ik ken ook mensen die er wel veel baat bij hebben maar dat is denk ik ook per persoon verschillend.

Groetjes Manon

En succes allemaal

hoi hoi
brandend maagzuur is inderdaad vervelend,wat bij mij altijd helpt is melk.
gewoone dood normale melk,bij alles wat ik eet drink ik melk bij.
is in inder geval gezonder als medicijnen niet dan.
liefs sil

Hoi meiden,

Ook ik heb last van maagzuur.
Wat bij helpt (beetje gek hoor ) een paar slokjes cola achter elkaar opdrinken, je laat dan een paar harde boeren (sorry  ) maar helpt vaak wel.

groetejs Sonja

Terug
Bovenaan