maagzuur??

A

Anoniem

Guest
hoi

ik heb al een paar dagen last van maagzuur volgens mij ik heb een branderig gevoel bij alles wat ik eet en  drink  echt een raar gevoel trekt ook door naar me rug.wie herkent dit en weet wat ik eraan kan doen.

liefs tara 28 wkn en  2 dagen

Hoi Tara,

Wat bij mij erg helpt is melk drinken (vooral 's avonds), mocht dit niet helpen dan heb ik ook nog Regla PH. Een pilletje. Gewoon te koop bij de apotheek.

Dit helpt ook echt heel goed!
Veel sterkte ermee.

Groetjes  Sandra
(29 weken, april forum)

Hai!

Vet/kruidig/te veel eten moet je proberen te vermijden. Verder kan ik vanillevla aanraden en ik gebruik zelf Rennies. Volgens m'n vk kun je het beste de vloeibare versie nemen, die leggen een soort laagje om je slokdarm.

Succes ermee!

Grts, Mimi

Soms helpen pepermuntjes en mijn verloskundige raadde amandelen aan...en goed kijken wat je gegeten hebt als je last heb, kan je dat beter even niet meer nemen..

sterkte Yvonne

HOi,

zit op het andere forum als het wat langer duurd maar zat hier een beetje rond te kijken en las je verhaal. toen ik zwanger was van mijn eerste kindje kreeg ik ook heel veel last van maagzuur. ik kon het eerst nog oplossen met warme melk of een kommetje vanille vla dus geen vanille yochurt. toen dat niet meer helpte kreeg ik van de verloskundige een fles met een wit drankje en dat gaf heel veel verlichting. succes

gr. linda

Hoi

Ik eet regelmatig een suikerklontje tegen maagzuur. heb het al vanaf 20 weken wil niet weggaan. Vanilievla helpt bij mij niet echt. Met slapen gaan een kussen onder je hoofdeinde stoppen helpt ook. 'savonds na een uur of 9 niets meer eten of snoepen zit je maag nog vol als je gaat slapen en krijg je ook het zuur van.
Hopenlijk heb je hier iets aan

Groetjes Lucretia 34.5wk

Hoi. Erg vervelend,ik heb er ook veel last van gehad.
Bij mij hielp niks alleen antagel.
Dit is een wit drankje en je kunt het gewoon bij de apotheek kopen.
Ik heb zo`n 3 à 4 flesjes weggewerkt,super spul!!
Groetjes Mikkie

Hi,

Bij mij maakt het niets uit wat ik eet, de maagzuur en oprispingen zijn er...
Ik heb een tijdje antagel geslikt, drankje van de apotheek... dat hielp wel... maar voor even.

Ik slik nu gewoon weer rennies.
Vooral als de baby veel beweegt, kan ik er op wachten dat het zuur binnen enkele seconden mijn mond weer inloopt. Excusses voor dit onsmakelijke verhaal...

Liefss, Nens
33 wkn 2 dgn

Terug
Bovenaan