Maagzuur

hoi,

ik heb er zelf ook heel erg last van, maar dit doe ik niet graag en vind het smerig maar Melk is het geheim, drink glaasje melk en je bent er vanaf das de best.

manal

Ik heb mij altijd kunnen redden met melk en pepermuntjes maar de afgelopen week lukte dat niet meer, te heftig. Op aanraden van de Vk kon ik rennie's (rode verpakking) gebruiken of   Maalox kauw tabletten. Bij de DA raden ze me de Maalox aan. Die werkte snel en lang.
Misschien een idee voor jou?

Mo

Hallo,

Ik ben van het nov.forum maar ook ik heb sinds een paar dagen last van maagzuur. De tip die ik kan geven is 's morgens en 's avonds een schaaltje magere gele vla. Zelf doe ik dit nu enkele dagen en dit is bij mij een enorm succes, geen last meer van dat vieze maagzuur.

Succes

Ik ben ook van het november forum en heb ook ontzettend last van maagzuur. Enige wat bij mij helpt, zoals iemand anders ook al zei, is overgeven. Dan pas gaat het gevoel weg!
Ik heb er bijna de hele dag door last van, maar het is het ergste als ik ga liggen (voor middagdutje of 's avonds om te gaan slapen). Dan komt het letterlijk omhoog en moet ik wel overgeven. Heb alles al geprobeerd met eten, kleine porties, verschillende wondermiddeltjes en niets helpt. Accepteer maar gewoon dat het erbij hoort, maar van dat overgeven word ik wel heel erg moe...

hoi hoi
ik heb er ook verschrikkelijk veel last van en het enige wat bij mij helpt is melk,dat verkoelt teminste.
liefs sil

Ik slaap al 3 nachten niet van het maagzuur.,....heb zo'n pijn in mijn keel net keelontsteking....
Ik slik overdag rennies ( max 3 zeg ik zelf) 's avonds na het eten vanille vla, voor het slapen gaan een glas melk en 15 ml antagel maar helaas.... ik let al heel erg op het eten niet te vet, niet te gekruid, ik kan alleen nog maar slapen op mijn linkerzij mijn hoofdeind staat al omhoog, wat kan een mens nog meer doen !?!?!?

Als het te erg wordt spuug ik alles uit maar dat brand ontzettend getver....

Vannacht weer op gestaan om half 1 en melk gedronken en ben uiteindelijk op de bank in slaap gevallen. Ik kan nl geen geluid of licht verdragen als ik zo'n last heb van maagzuur.... Nog 3 1/2 wk en dan ben ik 40 wk en is dit kwaaltje hopelijk voorbij

Liefs Anja

Terug
Bovenaan