maagzuur

ik weet dat er al meerdere topics over geweest zijn, de tip die ik veel las is gele vla, nou lust ik dat echt niet. ik gebruikte altijd omeprazol, maar deze mag ik tijdens de zwangrschap niet gebruiken. nou heb ik van de dokter wel antagel en rennie, maar vandaag helpt echt niets. wie heeft er nog meer tips. zal zo nog wel een gals melk opdrinken wie weet helpt dat.
 
Bij mij hielp heeeeel veeeeel melk drinken...

Niet teveel met je hoofd naar beneden (met bukken oid), snachts het hoofdeind wat meer omhoog en vooral etenswaren mijden waarvan je maagzuur zou kunnen krijgen..

Ik krijg dat bijvoorbeeld van smeerleverworst, boter, cola, thee, kruiden etc... Maak zelf een lijstje waarop je bij kan houden waar je maagzuur van krijgt zodat je dat de volgende keer kan laten liggen... Ik merkte dat ik het steeds vergat omdat ik ook bij heel veel producten maagzuur krijg!
 
ff gegoogled

Maalox Forte is bij uitstek geschikt voor patiënten die last hebben van ernstig zuurbranden en bij wie een gewoon middel tegen zuur onvoldoende helpt. Door de sterke werking wordt dit product vaak door artsen voorgeschreven aan mensen met een maagzweer. Ook zwangere vrouwen die tegen het einde van hun zwangerschap in het ziekenhuis verblijven, krijgen vaak Maalox tegen hun opspelende maagklachten.

 
Ik heb ook erg last van maagzuur zelfs 's morgens op nuchtere maag met omdraaien in bed komt er al gezellig maagzuur omhoog :{
Ik had al gaviscon gehaald maar zelfs van het drankje kreeg ik last van maagzuur.
De tabletten van gaviscon hielpen wel even maar letterlijk even!
Melk daar kan ik niet tegen en dames let op van melk produkten (ook gele vla) gaat je maag uiteindelijk MEER maagsappen aanmaken dus uiteindelijk MEER maagzuur!
Ik heb dinsdag de ha gebeld heel mijn slokdarm deed gewoon zeer.
Ik heb maagtabl gehad die TOTAAL geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap.
1x dgs een tabl en GEEN last meer van maagzuur wat een heerlijk gevoel!

 
hey secret mom,

wat voor tablet krijg je nu dan?
ik zit nog maar in de 10e week dus als het niet beter wordt moet ik toch ook maar eens naar de huisarts.

liefs, Kaatje
 
Terug
Bovenaan