maagzuur

Hey,

Ik heb randitide 150 mgr gekregen van de ha.
Hij zei dat ik als het heel erg was zonodig 2 mocht nemen. Maar als het niet nodig is doe ik dat niet natuurlijk, ook nog niet nodig gehad.
Het is een lage dosering want ik kan nog een dosering hoger krijgen zei hij ook nog.
Sucses ermee.

liefs louise
 
Hier iemand met veel zwangerschapsklachten, waaronder maagzuur van het moment dat ik zwanger werd tot nu (bijna 39 weken). Je kunt voor een heleboel klachten iets krijgen, maar je moet misschien ook realistisch zijn en bedenken waar je het allemaal voor doet. Een derde gezonde baby is voor mij al die klachten meer dan waard! Ik ben absoluut niet tegen de bestrijding, maar ik hoop dat we het allemaal ook van de andere kant kunnen bekijken...

Sterkte, en ohja ik ben van de antagel. Zoveel melk en gele vla is ook niet bepaald positief voor je gewichtstoename. Succes!
 
Je kan ook opletten met je voeding: geen citrus (sinaasappel, mandarijn) annanas kon ik ook niet goed tegen merkte ik laatst - verse annanas dan. Even googelen welke voeding je het best kan vermijden als je last hebt van maagzuur.
Melk/ chocomelk, milk en fruit - het hoeft niet perse vanille vla te zijn - als het maar iets van zuivel is. stukje kaas werkt misschien ook wel ?
Ieder mens is anders natuurlijk - probeer maar uit zou ik zeggen.

Zuivel maakt de opname van ijzer in je lichaam wel lastiger dus wees er alert op dat je bv geen glas melk drinkt bij je avond eten. Gebruik je vitaminetablet met ijzer ? deze niet tegelijk innemen met je ontbij met melk. Handiger om daar dan 1 a 2 uurtjes tussen te laten zitten.
 
Terug
Bovenaan