Maaike ziek/last van warmte

Hoi Inge,

Het feit dat je door dit alles zo van slag bent, geeft al aan dat je zeker geen slechte moeder bent. Dan zou het je allemaal niets schelen.

Uit logeren vergt een hoop organisatie en dan kan het wel eens gebeuren dat je wat vergeet. Dat hebben we allemaal wel eens. Wij hebben het een keer gepresteerd om op een zondag te vertrekken naar mijn ouders voor een paar dagen. Toen waren we de luiers vergeten! Nou, probeer op een zondag maar eens aan luiers te komen. We moesten eerst nog ergens anders zijn waarna we door zouden rijden naar mijn ouders (zij wonen 2 uur bij ons vandaan). We hadden ook nog maar 1 luier in de luiertas.
Daarmee hebben we de dag moeten overleven. Gelukkig hadden mijn ouders nog wel luiers op voorraad dus waren we gered maar zo zie je maar: iets vergeten is menselijk.

Neem je tijd om van de schrik te bekomen. Hopelijk durf je het over een tijdje dan weer aan om haar ergens naartoe te brengen.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Ow wat een verhalen.. Je bent echt geen slechte moeder hoor!

Ik voel me ook best slecht.. Gister hadden we de verjaardag van Birgit haar (stief) opa, ze hebben een heerlijk grote tuin met een nieuw enorm (opzetbaar) zwembad dus lekker de hele middag en begin vd avond buiten gezeten, maar t was zooo benauwd..

Birgit heeft dit weekend ook 's nachts flink gespuugd een paar keer.. en gister was ze ook niet lekker. Wij haar gewoon mee t zwembad in en lekker in de tuin. Omdat ze niet snel verbrand (gelukkig niet mijn huid :) ) had ik haar 1x goed ingesmeerd, en later nog en keer een beetje maar met factor 25 maar, er was niet de hele tijd veel zon...en in de drukte kwam t er niet zo van. Ze was echt niet erg lekker de hele dag en later bleek ze dus 39 graden koorts te hebben! en 's avonds had ze een beetje een rode gloed vd zon, het is vanacht zo weggetrokken, maar ik vond het echt zo slecht! Ze had gewoon zo last vd warmte, ook had ze bultjes op haar rug en dachten we dat ze waterpokken kreeg en wilde ze niet eten...

Zucht.. normaal smeer ik echt goed enzo, maar we hadden zo'n hectische dag: notaris, garage, intratuin, supermarkt, eten, spullen pakken en naar opa ( uur rijden) dat ik er gewoon niet alle tijd voor had.
Dat doen we volgende keer dus wel even anders!

gelukkig is het hier nu even wat afgekoeld zodat ze even kan bijkomen!

Evelien

Terug
Bovenaan