Hoi hoi!
ik was de mama waarvan het zoontje ineens 's nachts een meisje zag die op z'n bed ging zitten.
Wij hebben ondertussen wel de oorzaak gevonden, het nachtlampje van Winnie de Pooh hebben wij gehad en is ook van iemand anders geweest en daardoor werd mijn zoontje zo panisch wakker.
ik ben toen de dag erna met m'n zoontje in z'n kamer zitten en heb er toen nog eens naar gevraagd, toen zei hij precies wat hij 's nachts ook zei. Toen hij op een gegeven moment met mijn man onder de douche stond ben ik naar z'n kamer gelopen en heb ik gevraagd: Wil iedereen die hier nu is, deze kamer verlaten, Jesse gaat zo slapen en dat wil hij graag in alle rust doen!! Dank je wel.....
Het is wel apart om zo te praten, maar ik moet toch eerlijk bekennen dat het hier effect heeft gehad. Hij slaapt nu nog niet geweldig, maar dat komt ook door alle indrukken van de dag...want tja de sneeuw en het buiten zijn maakt ook wat los!
Het nachtlampje gaat er echt niet meer in....en hij wil het nu zelf ook niet meer.
ik zou in ieder geval goed met haar praten en haar ook vragen waar ze vandaan kwamen en aan hun vragen of ze weg willen gaan!
Gr. Angel