Maak me een beetje zorgen..

Ha meiden.

Ik maak me een beetje zorgen.
Ben bijna 20 weken, mijn kleine meisje is heel druk op de echo's is dat te zien, maar nog wel heel klein. Daarom voel ik haar nog weinig trappen. Maar goed vorige week was een goede week, werd er helemaal blij van.
Deze hele week haar niet gevoeld. Vandaag toch maar even Erasmus gebeld met mijn twijfels. Die zeiden je mag hier langs komen of je gaat even langs je huisarts. Daarvoor gekozen omdat ik maandag ook al heel de middag in het Erasmus zit.
De huisarts, was erg aardig. Had gelukkig een echo apparaat staan, wel uit het jaar 0, maar hij deed het.
Duurde heel lang voordat hij kleintje had gevonden, ze was helemaal niet actief, bewoog bijna niet. Hart actie was er wel maar heel langzaam. Pfff maak me echt zorgen. Dokter stelde me wel gerust, maar wist het eigenlijk ook niet zo..
Nu wachten tot het eindelijk maandag is...

vervelend meid! ik snap dat je je zorgen maakt! maar waarvoor moet je maandag dan naar het ziekenhuis? ik zou zeggen doe het rustig aan, en we hopen dat het snel maandag is ;)

Een dikke knuffel en veel liefs,

Erasmus ken ik heel goed van binnen en buiten, dus dat komt wel goed.
Maandag moet ik voor de 20 weken echo, en onderzoeken waar me vreselijke hoofdpijn vandaan komt. Schijnt toch ook wel zorgelijk te zijn. Maar ik maak me meer zorgen om kleintje..

Thx meiden...

X

Meid, misschien sliep je kleintje net op dat moment... dan maak je je zorgen om niks. Pas vanaf 27 weken MOET je het elke dag een paar keer voelen, dus het hoeft nu nog helemaal niet. En met 20 weken voelen veel vrouwen nog helemaal niks.
maar dat er een langzame hartslag was, lijkt me wel zorgelijk.... komt het niet door die verouderde apparatuur dat ie het kindje niet kon vinden en dat het allemaal niet echt duidelijk was? ik vind het ook vreemd dat die huisarts je zo naar huis heeft gestuurd. Aan de andere kant, kan dat ook een teken zijn dat je je geen zorgen moet maken want als het zo zorgelijk zou zijn dan had ie je gelijk door gestuurd.

Maar als je je er niet prettig bij voelt, zou ik direct actie ondernemen... heb je dit al met je vk/gyn besproken? Ik zou direct een goede echo willen. En niet wachten tot maandag. Nu ga je heel het weekend in angst zitten.... hup... op naar het ziekenhuis... die middag zitten heb je er wel voor over... dan weet je wel waar je aan toe bent. een trage hartslag lijkt me een goede reden om even goed te checken of alles oké is.

Sterkte meid! En je zult zien dat alles goed komt.

Terug
Bovenaan