Maak me een beetje zorgen..

erg vervelend dat je je zo zorgen maakt, hopelijk is gewoon allemaal voor niks die zorgen.
heb je het hartje gehoord of gezien? misschien inderdaad van het slapen? weet niet hoor hoe het dan is.
op de eerste echo van mij moest ik gaan nep hoesten, want de baby lag stil, te slapen.
met het voelen van de baby ik heb de baby vorige week bijna niet gevoeld en vorige weekend gelukkig wel weer meer. op zich is dat nog niet zo erg.
nou ik hoop dat je gauw iets meer duidelijkheid krijgt en snel uit de zorgen bent!
groetjes

Och daantjesmile ik heb geen ervaring met het wel of niet voelen van je kindje. Maar ik weet wel dat bij mij de tweede echo een hyper zwaaiend en bewegend kindje te zien was en bij de laatste echo een slapend relaxed hummeltje dus beweging zegt niet alles volgens mij zeker als het hartje gewoon goed klopt. Maar goed ik heb er ook niet zoveel verstand van. Wat hier boven al worddt genoemd bij twijfel idd actie ondernemen met goede apparatuur. Wel heel vervelend dat je zelf hoofdpijn hebt en dat het zorgelijk is. Sterkte met alles. Laat ons weten hoe het verder gaat.

even bellen en /of een echo laten maken!!!
Zorgen zijn namelijk helemaal neit goed voor je kindje dus kan je het beter even laten onderzoeken dat je wat weet!

heel veel sterkte meid!

Terug
Bovenaan