Marit heeft al 3 weken diarree. Soms heeft ze af en toe "normale" poep, maar even later heeft ze weer enorme spuitluiers. Soms zelfs met slijm, of alleen maar slijm en het ruikt heel erg scherp. De huisarts was wat afwachtend, maar van de week was ik het zat en eiste onderzoek en actie! Daarop is er bloed geprikt bij Marit en dat kwam niet goed terug. We moesten gelijk door naar de kinderarts. daar komen we net vandaan, de bloedwaarde die met de botopbouw te maken heeft was 25x hoger dan normaal (is normaal tot 400 en bij marit 9000) Het kan verschillende dingen betekenen, of ze heeft een botziekte, of haar nieren werken niet goed, of ze heeft een tropische parasiet in haar darmen (kan ik meegenomen hebben) of haar leverfunctie is verstoord. Al met al wordt ik er niet veel geruster op. Vanmiddag word er aanvullend bloedonderzoekonderzoek gedaan en ik kan elk moment een telefoontje krijgen van de kinderarts. Dan hoor ik hoop ik meer, het kon zijn dat ze haar vanavond op willen nemen. We hebben al zo'n rotjaar achter de rug (ik ziekenhuis in en uit door mijn MS) ik mag in ieder geval wel bij haar blijven slapen als ze opgenoemen moet worden. Bbbrrrr, ik hoop dat het allemaal meevalt, ik ga kapot bij het idee dat ze wat ergs heeft!
Monique, bezorgde mama van marit 26-08-2006
Monique, bezorgde mama van marit 26-08-2006