Maak me erg zorgen om Marit

Hi Monique,

Wat afschuwelijk!
Ik hoop dat alles meevalt en dat ze het met de juiste kuur kunnen verhelpen.
Laat je ons wat weten, wanneer je meer duidelijkheid hebt?

Groetjes Charlotte

Bedankt voor jullie lieve medeleven! Gisteravond belde de kinderarts, ze had wat meer uitslagen binnen en begon al metteen met " goed nieuws hoor!!" Marits niertjes en lever functioneren prima normaal en ook van vernauwde hartslagaders was geen teken gevonden! Feit blijft dat er iets niet goed is, ik heb ook het grafiekje van het groeiboekje van het CB ingevuld met de gegevens van gisteren en wat blijkt, marit is in het afgelopen half jaar een stuk minder gegroeid dan verwacht. In plaats van dat ze de lijn evenredig mooi blijft voortzetten, duikelt ze nu oppeens naar beneden in de grafiek. Ja, ze is 6 cm gegroeid in 6 maanden, dat is toch genoeg lijkt mij? Maar omadat er dus iets   mis is met de stoofen die voor botgroei zorgen, blijft het zorgelijk. De kinderarts richt zich nu op uitzoeken of ze eventueel een glutenallergie heeft, dat kan namelijk ook dit soort uitslagen geven. ook heb ik 7 potjes gekregen waar ik haar onlasting in moet doen voor een onderzoek om te kijken of er parasieten in haar darmen zitten. Leukemie en botkanker kwamen ook nog even langs in het gesprek, maar de kinderarts zegt dat dat zeer onwaarschijnlijk is. Ppppfffff! Woensdag om 11.00 uur zitten we weer bij de knderarts, dan is als het goed is, weer veel meer duidelijk. Ik hou jullie op de hoogte!

Monique mv Marit

Oh meid dat is niet niets zeg! Oh bah heel veel sterkte en ik hoop dat jullie maar snel duidelijkheid mogen krijgen en dat het meevalt. Denk aan jullie!!!!
Liefs Esther

De eerste opluchting is er, nu maar erop vertrouwen dat het goed blijft gaan.
Ik kan mij voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Wat een zorg.
Hoop dat de rest van de uitslagen ook goed zijn en je ongestoord kan genieten van je kind en je zwangerschap.
Succes!
Pascal

Jeetje, dat is schrikken zeg!
Fijn dat de kinderarts met goed nieuws kwam, maar toch blijven de zorgen dus nog voortbestaan zolang je geen zekerheid hebt.
Hopelijk wordt er dinsdag snel meer duidelijk en kunnen jullie weer lekker onbezorgd genieten van elkaar. En een lekkere vakantie hebben.

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan