Maak me zorgen

<p>Ben nu 8+2 weken zwanger en ben nog steeds niet misselijk meer mensen die dit hebben maak me best wel zorgen namelijk en symptomen nemen af </p>

hier ook totaal geen symptomen waardoor t nog niet echt bij me binnen is gedrongen ben nu 6+4 weken bij iedereen is t anders 

Ik ben 2x zwanger geweest, heb nu 2 gezonde dochters. Ben nooit misselijk geweest, nooit gespuugd, en amper andere symptomen gehad! De enige reden dat ik wist dat ik zwanger was, was omdat ik niet ongesteld was. Symptomen zeggen echt niks. Dus geniet er gewoon maar van!

Echt, ben maar blij. Ik heb 2x tot aan de bevalling overgegeven. Dat ging zo hard, dat ik daarbij in mijn broek plaste. Niet fijn kan ik je vertellen. Symptomen kunnen komen en gaan. Wellicht ben jij zo'n geluksvogel met een super makkelijke zwangerschap

Hier geen symptomen meer sinds 7 weken. Alleen Wat moe. Nu 10 weken en al een prachtige echo gehad. Het zegt niks! Hopelijk stelt dit je wat gerust.

Ik heb heel veel last van mijn borsten (vind het zelf niet erg) maar ik was even misselijk van 6 tot 8 weken ongeveer en dat is nu al een tijdje weg ben nu 11+4. Wel soms als ik te druk ben geweest dan word ik soms draaierig, verder ook geen symptomen. Zegt echt helemaal niks. Dont worry. Gefeliciteerd trouwens!!!

X

Terug
Bovenaan