A
Anoniem
Guest
Dankjwel voor jullie reacties doet me goed ben weer beetje gerustgesteld , gelukkig was de echo met 7 weken goed maar ben zo bang omdat ik opeens geen last meer heb van men borsten daarom maakt ik me zorgen , volgendeweek vrijdag weet een echo ?