maak me zorgen...

A

Anoniem

Guest
hai meiden,
Even mijn verhaal doen, gaat de tijd ook vlug voorbij. Vanmorgen was ik met Roef bij het CB waar hij zijn eerste prikjes kreeg. Eenmaal thuis heb ik hem gevoed en wilde ik een paracetamol bij hem inbrengen. Gewoon, uit voorzorg. Maar... dat kreeg ik dus niet voor elkaar! Ondanks veel creme en een b-tje kracht wilde hij er niet in. Roef moest ook vreselijk huilen, en er kwam ook nog wat bloed uit zijn anus.... En het is echt geen huilerd, dus dit was zo zielig. En vreemd ook, bij de oudste nooit zoiets gehad. Ik heb contact opgenomen met de ha en moet om 15.30 even langskomen. Getver, ik ben bloednerveus! Nou ja, hou jullie op de hoogte,
Kus

Wat vervelend, je staat er ook helemaal niet bij stil dat het niet wil. Ik snap je ongerustheid heel erg. Heb je hem wel kunnen troosten?
Naja we horen het wel.

Liefs Elly

Hai,
Nou, wat moet ik er van zeggen... In elk geval niks ernstigs. De dokter heeft het ook geprobeerd en ook zij kreeg het echt niet voor elkaar. Maar hij kan wel gewoon poepen, dus er is een uitgang zeg maar. Voor nu is het gewoon afwachten. Hij kan in aanleg en smalle anus hebben, en naarmate hij groeit groeit ook zijn anus. Door de BV is zijn ontlasting dun en heeft hij daar dus geen problemen mee. Hij kan ook een abnormaal smalle anus hebben, verder onderzoek is dan nodig. Maar voor nu wachten we daar mee, die onderzoeken zijn vervelend en hij is nog zo klein. Bovendien heeft hij er dus verder geen last van. Alleen een zetpil geven kan dus niet, dat vind ik wel onhandig, maar ja, als dat alles is ben ik allang blij!!!
Liefs Annemarie

gelukkig dat er nu dus niet iets heel ergs aan de hand is. alleen is het voor nu dus even vervelend.

Zolang hij er geen last van heeft nu is het goed toch!

Zonder die zetpil overleven ze de inenting ook wel hoor :) Shenaya heeft er ook geen gehad, ik vind dat namelijk enorm naar!

Nou, ik ben inderdaad heel blij dat er niks ernstigs is, ik schrok toch even.
Voor nu geeft het niks dat hij geen zetpil kan krijgen, dat overleeft ie wel.
Maar ik weet nog goed alle koortsen- niet willen drinken of zere mond van doorkomende tandjes, dan is een zetpilletje toch wel erg handig. Maar ja, zoals ik als schreef, als dat alles is...

Aaaahhhh wat zielig zeg.
Je kunt er nu in ieder geval wel rekening mee houden, dat als ontlasting wat vaster wordt hij daar last van kan krijgen.
Stel dat hij koorts krijgt, misschien is er een andere oplossing....paracetamol in drinken ofzo (oplossen).
Ik was erg blij met de zetpil na de inenting.
Groetjes

Terug
Bovenaan