maak me zorgen...

Hoi hoi,

Misschien is sinaspril (als je dat zo schrijft) wel iets voor je. Dat is in vloeibare vorm (met bananen smaak). Dat zou je via een lepeltje naar binnen kunnen glijden.
Misschien de zetpil in de lengte doorsnijden zodat hij een stuk smaller wordt????
In iedergeval werkt de sinaspril erg goed. Is 120 mg en werkt zelfs in een kleine hoeveelheid (minder dan voorgeschreven) ook goed bij mijn zoontje van 2.

Heel veel succes!!
Groetjes Bertine

ach arm mannetje. hoop dat hij nu geen last meer van de vaccinatie heeft.

je kan ook vloeibaar pijnstiller kopen, ik heb het uit engeland, maar je kan het ook in nederland kopen, weet alleen niet hoe het hier heet. Ik heb dat altijd gebruikt en gebruik het nog, heb nooit zetpillen gebruikt. Het is erg zoet en heb nooit problemen gehad met doorslikken, kan ook met een klein spuitje geven.

succes,
lia

Ja, we hebben ook Sinasspril in huis. Dat heb ik gisteren geprobeerd, maar spuugde alles uit. Maar zo'n spuitje is een goed idee, ga ik in huis halen. Wie weet  werkt dat wanneer het nodig is. Gelukkig had hij weinig last van de inenting, hij sliep vooral nog veel meer en verder niks. Dan maar mooi meegenomen dat we hier nu achter zijn voor als hij echt ziek is. Ik hoop wel dat het groter groeit, ik ben dus echt geen held met zoiets, vindt het dan zo zielig... Maar ja, er zijn ergere dingen he..
Kus

Er zijn misschien ergere dingen, maar aan je eigen kind moet niks komen toch?
Gelukkig dat het die dag goed is gegaan zo en dat het toch nog goed komt!!

Terug
Bovenaan