Maak mezelf echt zorgen!

Hoi meiden,

Ik ben al 2,5 á 3mnd niet mezelf; de WC lijkt mijn slaapkamer te worden, erg moe, hoofdpijn, maagzuur en nu ook spierpijn erbij.

Dus ik naar de HA gegaan gister. Moest bloed laten prikken.
Voor de zekeheid hebben we gister ook een zw-test gedaan, en die was negatief. Maar ja.. Dan is dat iig uitgesloten (waar ik ook blij mee ben).
Vandaag belde de HA me op voor de uitslag.. Met mn organen was nix mis, alleen heb ik een teveel aan witte bloedlichaapjes. De HA zei: Maar nu is de vraag waar dat vandaan komt.
Nu is het zo dat ik al enkele jaren opgezette lymfeklieren heb.. Dat zijn ontstekingen van de klieren, en daarvoor moeten de witte bloedlichaampjes flink hun best doen om dat te bestrijden.
Heb hier al verschillende keren AB voor gehad (ook van het ZH), maar t blijft maar terugkomen..
Dus als ik nou vaak last heb van dat (wat zo is) kan het DE verklaring zijn van het mezelf niet goed voelen. Op een gegeven moment gaat je lichaam daarop reageren door alles eruit te gooien, en ben je veel vatbaarder voor virussen. Vandaar wss de spierpijn en de hoofdpijn.

Maarrrr.. Zo stom als ik ben, ben ik gaan Googelen op "teveel aan witte bloedcellen/lichaampjes) en het 1e wat je ziet staan is bloedkanker/leukemie.
Dan heb je ook last van die lymfklieren, en een teveel aan witte bloedcellen.
Jullie begrijpen wel dat ik me vreselijk druk maak nu!

De HA heeft een andere AB voorgeschreven, die 6 dagen duurt. Daarna ga ik bloed laten prikken (dat wil ik gwn voor mezelf!) om te kijken of de bloedlichaampjes gezakt zijn.
Weet eigenlijk niet of ik het zolang nog uit ga houden.. Eigenlijk weet niemand, behalve Ramon en mijn zus ervan.. Wil mensen niet onnodig ongerust maken, maar zelf blijf ik ermee zitten.

Weet iemand hier toevallig iets meer van?? En gwn eerlijk zijn word op prijs gesteld ;-)

Ik wou nog meer schijven, maar mn hoofd zit er vol van..

Liefs een ongeruste Deb.

Hoi Debby,

Oh meid, NOOIT googlen op dit soort momenten. Dat jaagt jezelf alleen maar schrik aan!

Weet je, verhoogde witte bloedlichaampjes kan op zoveel dingen wijzen. Laat de artsen hun werk doen. Als je je ongerust blijft voelen, neem dan contact met je arts op! Niet allerlei spookbeelden in je hoofd halen, daar is echt niemand mee geholpen.

Succes,
Karin

Hai,

Wat sneu dat je zo rot voelt en in de rats zit, Ik zou niet te veel op google kijken daar wordt je alleen maar onderzeker van , het hoeft niet zo te zijn, Ik doe het ook weleens maar daar wordt ik soms niet vrolijk van als ik zulke dingen lees.
Je hebt nu onderzoeken, maar als je iets ernstigs zou hebben zou je dat al gehoord hebben!

Kop op! Sterkte,

Gr linda

Hoi meiden,

Thnx voor de reacties!

Tuurlijk hadi k niet moeten Googlen :-S Maar de nieuwsgierigheid maakt ze mens, zeggen ze weleens.

Linda, tis niet dat ik het al gehoord zou hebben als het iets ernstigs zou zijn. Ze kunnen dat pas bevestigen met verder onderzoek dmv oa een beenmergpunctie..

Hoi Debby,

Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Het is ook niet niks.
Inderdaad zoals de andere meiden al zeggen kun je beter niet googelen. Wij hebben dat ook al een paar keer gedaan over iets medisch en hebben ons toen onnodig zorgen gemaakt.
Als je je zorgen maakt, zou ik dit gewoon met de HA overleggen. Misschien kan hij extra onderzoeken laten doen of iets versnellen.
Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Maike

Hoi Deb,

Dat is shit inderdaad. En ik kan makkelijk zeggen: niet googlen, maar ja ik doe dat zelf ook meteen...
Hopelijk is het niets ernstigs...
dikke knufel
Maris

Hee hoi,

kan me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt maar idd net als wat de anderen al schreven probeer je niet te druk te maken en kijk vooral niet op internet. Je zult daar echt geen positief verhaal vinden over een teveel aan witte bloedlichaampjes want waarom zou iemand dat er neerzetten...
Blijkbaar dacht de huisarts nog niet aan iets ernstigs anders had hij je meteen wel verder onderzocht.
Sterkte ermee!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan