Maak mezelf echt zorgen!

Hoi meiden,

Ooohh, wat heb ik liggen piekeren vannacht zeg!
Dus vanmorgen gelijk naar de HA gebeld en gezegd dat het me echt niet lekker zat. Hij zei me dat als ze schrikbarend hoog waren, hij me gelijk had doorgestuurd, voor een eventuele punctie. Gelukkig maar, maar wrm zeggen ze dat niet gelijk. Tja.. aan de andere kant, kunnen ze ook weer niet weten dat ik zo eigenwijs ben om te Googlen ;-)
Ik moet de AB afmaken, en als de klachten aan blijven houden, gelijk terugkomen. Ik zou overmogen zeker al verbetering moeten voelen..

Houd jullie op de hoogte.. Bedankt voor de geruststellende reacties!

Liefs Deb.

Nou, de dokter had dat best gelijk even kunnen zeggen. Het is nu eenmaal zo dat de meeste patienten zelf voor dokter gaan spelen,op google of in zon medisch encyclopedie (die hadden mijn ouders vroeger, en wat een ranzige plaatjes stonden daarin zeg, bleh)

Hoi Debby

Ben niet zo heel vaak meer hier maar zo af en toe spiek ik nog even. En ik hoop dat ik je onzekerheid een klein beetje kan wegnemen. Het is altijd erg rot als je denkt dat er iets niet goed is/zit. Die twijfel moet bij jou weggehaald worden..... mijn broer heeft leukemie gehad. De artsen dachten aan de ziekte van pfeiffer. 's ochtends heeft hij bloed laten prikken en 's avonds moest hij al naar de huisarts komen waarna hij dit te horen kreeg. Dit is al best lang geleden. Maar ik denk echt dat ze jou bloed hier ook wel op getest hebben.....Ik hoop echt dta alles mee valt en je kuurtje heel snel aan slaat! Sterkte groetjes Jiska

Terug
Bovenaan