maand overgeslagen???

Hai,

Even over die testen.. Ik heb afgelopen maand ook 3 testen aangeschaft van romed ook via die site. Echter waren ze zo onduidelijk dat ik ook een reactie op het forum had geplaatst daar kreeg ik ook een reactie van iemand die het met water had gedaan en nog zwanger bleef... Ik weet het ook niet hoor. Ik was/ben dus niet zwanger maar de testen gaven mij geen duidelijkheid. De inkt liep helemaal door zelfs over de plaats van de uitslag, daar bleef wel een witte streep maar deze was omlijnt door roze randjes... Dus of ze zo betrouwbaar zijn vraag ik me af hoor.
Verder was mijn ervaring omdat ze zo goedkoop waren je veel sneller test.
Hoe dan ook ik hoop dat het voor jullie positief uit zal pakken.

Groetjes ineke

Meiden,

ik heb echt hele goede ervaringen met de digitale test van Clear Blue.
Heb die test ook na mijn miskraam een keer gebruikt, om er zeker van te zijn dat het hormoon uit mijn lichaam was.

Ze zijn wel duur, zeker omdat je die digitale per drie moet aanschaffen, en als je dan geluk heb dan heb je er maar één nodig.

Als je echt overtijd bent, en je hebt een regelmatig cyclus en je weet dat je minimaal 14 dagen na je eisprong zit, en je hebt in de juiste periode gevreeën, waarom gooi je er dan niet een keer een duur testje tegenaan. Kinderen gaan je nog veel meer kosten dan alleen dat ene (of indien nodig meerdere) zwangerschapstestje(s).

Miep
(die een geluksvogel is, met een korte cyclus, en een lichaam dat snel het zwangerschapshormoon aanmaakt en dus kon testen op de elfde dag na de eisprong en een mooie positieve test had, en nu dus wel kan zingen van geluk)

quote: Esther23 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2005 22:16:10'));

ik heb een vraagje.
mijn menstruatie had 2 juli moeten komen maar is nog niet doorgebroken.
Kan het zijn dat ik vorige maand geen eisprong heb gehad?

Zo herkenbaar! Ik denk ook dat ik deze maand geen eisprong heb gehad. Mijn temperatuur is al de hele maand laag en rond dezelfde temperatuur. Ik zit nu op dag 31. Vorige maanden kwamen de rode duivels rond dag 32, dus ik verwacht ze nog wel, maar kan dat eigenlijk wel: ongesteld worden als je geen eisprong heb gehad? Volgens een vriendin heb je dan een leeg follikel gehad. Een windei. Maar dat moet toch ook afgebroken worden??

Terug
Bovenaan