maandag 16 maart 20 weken echo

Hallo dames,

Vorige week woensdag (18 maart) de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit!!!!!
Alleen wilden we nog niet weten wat we krijgen, maar op het moment zelf ga je wel bijna voor de bijl hoor.....haha.....

Ly

hallo,

vanmorgen mn 20 weken echo gehad, ook bij ons kindje zag alles er goed uit!! we( mijn vriend) wou niet weten wat we krijgen, dus dat blijft nog even een verrassing,

groetjes susanne

We hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! Pffff wel een opluchting hoor dat je dit gehad hebt! We weten nu ook wat we krijgen namelijk een jongen....daar hadden we ook maar 2 seconden voor nodig! Bij ons wordt het dus echt de 3 musketiers!

Groetjes Brechtje

Inmiddels hebben wij ook de twintigweken echo gehad. Alles was goed! Wat leuk om zo lang mee te mogen kijken naar wat er in je buik zit! Het besef begint langzaam te komen dat  het poppetje van de plaatjes ook echt in mijn buik zit. We krijgen trouwens een meisje!

Wel hoorde ik pas nog een verhaal van iemand die dacht dat ze een meisje kreeg, maar was toch mooi een jongen. Het arme kind had de eerste 24 uur geen naam, lag in een roze rompertje en thuis wachtte een roze kamertje op hem!

Groetjes, Dolly 21 w 2 d

Terug
Bovenaan