Maandag echo!!

Dank je wel dames. Ik ben 8weken dan. Volgends de verloskundige die rekenen vanaf je eerstedag laatste menstru en die was 11 juni. Ik reken dat ook maar met een 30dagen cyclus en dan ben ik woensdag pas 8 weken. Doe dat ook expres om teleurstelling te voorkomen dat ik korter ben. Kan altijd nog korter zijn maar goed scheelt maar 2 dagen. Ben vandaag zo moe in mn lijf en chago. Voel me vreselijk onzeker en loop maar te tieren en te doen en op alles te letten in mn lijf. Wil gewoon graag dit beebje hebben. Klinkt raar maar voel me ene kant niet zwanger en ben bang voor lege vruchtzak en andere kant heb ik een band met het beebje wat er misschien wel niet zit. Voelt echt als me kind heel raar dit. Maar goed we wachten af hoop morgen wat positiever te zijn.

Groetjes mamaa29

Ik heb ook gelezen dat vrouwen zich op en top zwanger voelen en toch ook een leeg vruchtzakje hebben. Je krijgt zwangerschapskwaaltjes door het hcg hormoon en dat hormoon heb je ook als je een leeg vruchtzakje heb. Dus als je je niet zwanger voelt heb je niet perse een lege vruchtzakje. Maar het komt vast goed!! Probeer niet teveel te lezen op internet want dan maak je je alleen zelf gek mee. Maar toch doet iedereen het wel ? ik zelf ook

Dank je wel ziana24,

Ik surf inderdaad teveel en maak mezelf gek. Enige grappige is dat ik met mijn symtonen meet positieve dingen zie dan negatieve. Er zijn heel veel vrouwen zonder symtonen en hadden gewoon een levend wezentje. Het zegt inderdaad niks. Maar toch pff word er moe van.

Ik laat het zekerzz weten wel einde van de dag pas want moet meteen naar mn werk erna. Vannacht slecht geslapen en had kramp in mn buik en onderrug. Ik dacht tja tis afgelopen, maar kan moeilijk onderscheid maken of het mn darmen waren en ik een grote boodschap moest. Heb de ziekte van crohn en daardoor ook erg onzeker. We wachten af, nog geen druppeltje bloed gezien in die 8 weken!

hoi.
ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt.
ik ben zelf 8 weken zwanger en ik heb ook de ziekte van crohn zelf heb ik wel veel last van vermoeidheid en misselijkheid.
ik wil je heel veel succes wensen maandag

Daniella

Hoi Prinsesje31,

Ik heb ook de ziekte crohn, rot ziekte he! Dat maakt je ook redelijk onzeker ondanks dat de medicijnen mogen met een zwangerschap. Alleen de bv mag je niet geven. Welke medicijnen slik jij? Heb jij al een echo gehad? Ik laat jullie het maandag horen einde van de dag!

Groetjes mamaa29

hoi mamaa29.
sorry voor het late antwoord maar heb de heledag proberen in te loggen maar lukte niet nu in een keer wel weer.
maar goed het is inderdaad een rotziekte bij mij zoiezo al veel vermoeidheid enzo nu heb ik vooral last van verstoppingen kan het niet echt kwijt zeg maar en een buik lijk wel 5 maanden zwanger ipv 8 weken.
ik gebruik zelf remicade infuus elke 4 weken verder geen gebruik ik geen medicatie.

Daniella

Terug
Bovenaan