quote: annie1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2006 15:49:44&apos

);
Hoi Engel,
Dank je voor je antwoorden!
Ik vroeg het me af omdat ik 4,5 jaar geleden een zware chlamidia infectie heb gehad.De artsen in het ziekenhuis zeiden me dat het nog maar de vraag is of ik ooit nog op de normale manier zwanger kan worden.Omdat ze bang waren dat mijn eileiders verstopt zijn.Als ik met een jaar niet zwanger ben willen ze een kijkoperatie doen om te kijken of mn eileiders verstopt zitten en hoe erg mijn verklevingen zijn!
Ik wist dus niet dat er ook zo'n baarm oeder foto bestaat. Mischien dat ik ook eens even bij de dokter ga informeren of dat ook niet wat voor mij is!
Ik ben inmidels een half jaar bezig met zwanger worden!
Ik wens je veel succes maandag!!
Liefs annie1
hoi annie
het lijkt mij dat als je al een half jaar bezig bent dan verwijs je huisarts je meestal naar een geynecoloog en die bespreek dan met jou om wat onderzoeken te doen en als je man zijn zaad ook is onderzocht en doe is goed dan is het een optie dat je een baarmoeder foto krijgt maar heb je al een c.o.l.a onderzoek gehad ik wel dat was de eerste ondezoek die ik en mijn vriend hebben gehad daar voor moesten we naar utrecht umc toe dan kunnen ze de zaad onderzoeken van de man en jij krijgt een inwendige echo hoe het met je eitjes en een bloedonderzoek deze onderzoek valt nog wel mee maar ze kunnen wel zien of jullie beide vruchtbaar zijn.
en dan kunnen ze je eilijders doorspoelen en een baarmoeder foto maken het is niet echt prettig maar als je graag wil maak het niet zo veel uit maar overleg eerst ff met de huisarts die verwijs je wel door want wachten duurt al zo lang en ze mogen je best wel een steuntje in de rug geven ik zit ondertussen in mijn 8e ronde dus ik hoop dat ze er maandag makkelijk erdoor heen komen dan maar ff wat pijn
hou me wel op de hoogte
groetjes