maandag gaat het gebeuren

Hoi Engel,
Bedankt voor je informatie.
Wij hebben samen er bewust voor gekozen om het eerst een jaar zelf te proberen. Omdat we niet meteen in de medische molen terecht willen komen. We zijn nog aardig jong dus daar is inprincipe nog tijd genoeg voor.
Ik heb toen ik gestopt ben met de pil met de huisarts overlegt, en wij mochten als we hadden gewild meteen door naar de gynecoloog. Hier hebben wij dus bewust niet voor gekozen.
Maar toen ik jou berichtje las had ik wel zoiets van;hmm hier wil ik wel eens wat meer over weten!
We gaan er nog een paar maanden zelf voor en als ik dan nog niet zwanger ben dan gaan we naar het ziekenhuis.
Ik vind het wel fijn om alvast zo veel mogelijk informatie te hebben over eventuele onderzoeken zoals die van jou!!
Heel erg bedankt hiervoor!!

Liefs Annie1

hoi annie

als je nog ergens mee zit dan vraag je het maar.
we zijn er om mekaar te steunen
of je nu jong bent of wat ouder maak niets uit
groetjes

Hoi Engel,
Hoe is het nu met je? Ik zag dat je ookb op het andere forum zit dus ik hoop dat je dit nog leest!!

Ik heb gister toch maar even de huisarts gebeld en geiinformeerd over die baarmoeder foto en het doorspoelen.
Ze zei dat het best pittige en ingrijpende onderzoeken zijn en dat ze mij aanraad om dit nog niet te doen.
Ze zei laat de natuur eerst een jaar de gang gaan en dan kijken we verder.
Ivm mijn lange cyclus geeft ze mij een boekje waar ik mijn temperatuur in bij moet houden. Dit moet ik 3a4 maanden doen. Dus dit ga ik doen vanaf mijn eerst volgende menstruatie!!!

Ik wens jou heel veel sterkte en hoop nog eens wat van je te horen!!!

Liefs Annie1

quote: annie1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2006 22:51:30'));

Hoi Engel,
Hoe is het nu met je? Ik zag dat je ookb op het andere forum zit dus ik hoop dat je dit nog leest!!

Ik heb gister toch maar even de huisarts gebeld en geiinformeerd over die baarmoeder foto en het doorspoelen.
Ze zei dat het best pittige en ingrijpende onderzoeken zijn en dat ze mij aanraad om dit nog niet te doen.
Ze zei laat de natuur eerst een jaar de gang gaan en dan kijken we verder.
Ivm mijn lange cyclus geeft ze mij een boekje waar ik mijn temperatuur in bij moet houden. Dit moet ik 3a4 maanden doen. Dus dit ga ik doen vanaf mijn eerst volgende menstruatie!!!

Ik wens jou heel veel sterkte en hoop nog eens wat van je te horen!!!

Liefs Annie1

hoi annie

ik zit op allebij de forum dan kan ik alles een beetje volgen
en zo kunnen we alles op de hoogte houden van elkaar
ik heb dit weekend mijn eisprong dus ga ik maar ff flink klussen want het is ook al weer een week geleden ik mog voor en na die ingreep 3 dagen geen gemeenschap dus vanavond krijg ik natuurlijk superzaad wat een week is op gespaard
en ik moet 12 dec weer terug komen dan hebben de gyn onderling overlegt wat er verder gaat gebeuren ik hoop natuurlijk niet dat dat hoeft.
ik heb dit weekend goede hoop mijn eilijders zijn nu schoon dan moet het er wel doorheen racen  we zullen zien
ik hoop voor jou dat het allemaal nut heeft om alles bij te houden ik heb dat nog nooit gehad want bij mijn andere kids was het zo raak maarja ik ben ook ietje ouder daarom laat het zich op zich wachten ik moet nu maar ff geduld opbrengen ik laat het nu ook maar op me af komen ik wil er niet zo veel meer mee bezig zijn onbewust doe ik dat toch wel.

we houden contact groetjes

Terug
Bovenaan