Maandagochtend heb ik een afspraak staan bij de huisarts. De bevalling is dan 9 weken geleden, maar ik knap maar niet op. Eerlijk gezegd voel ik me met de dag slechter. Ik voel me vooral heel erg gespannen en kan echt uitvallen tegen mijn oudste dochter. De assistente aan de telefoon zei vrijdag al dat het waarschijnlijk van de borstvoeding en de gebroken nachten komt. Ik ga het eerst maar eens bespreekbaar maken met de huisarts en een lichamelijke oorzaak (ijzertekort o.i.d.) uitsluiten. En misschien moet ik dan wel beslissen een aantal borstvoedingen te laten vallen, zodat mijn lichaam wat meer rust en energie krijgt? En dat terwijl de borstvoeding perfect loopt en ik er veel plezier in heb en Vera supermakkelijk is. Niet dat ik iets tegen de fles heb hoor. Mijn oudste heeft vanaf week 3 de fles gekregen (en sliep meteen door toen..). Zijn er meer mama's die zich zo slecht voelen? Ik kan uiteraard niet gaan liggen overdag, omdat de oudste niet slaapt (en superdruk / enthousiast is...). ppff vind het niet leuk meer zo