maandag huisarts

Vandaag ben ik weer bij de huisarts geweest. Uit het bloeonderzoek kwam niks. Een hb van 9,2 :) schildklier en al het andere was perfect. Ik voel me al de helft beter nu Vera al 6 nachten doorslaapt. Het scherpe, gespannene is er af. Ik moet het van de huisarts nog 3 weken aanzien. Als het niet verder verbeterd door het slapen, moet ik weer terugkomen.

Verder wil ik graag nog even reageren op Kari. Wat je zegt is helemaal waar. Ik heb 10 jaar in Gelderland gewoond en heimwee gehad. Sinds anderhalf jaar wonen we (weer) in Friesland, dicht bij mijn ouders. Verhuizen helpt echt om je beter te voelen. Maar.. het is niet geworden wat we ervan gedacht hadden. Het werk van mijn man is een grote stressfactor. Ik wil graag werken (was in Gelderland de kostwinner) maar hier zitten ze helaas niet te springen om juffen. Rondkomen van amper 1300 euro is ook moeilijk met 2 kinderen. Dat alles geeft inderdaad spanningen. Voor mijn gevoel ga ik er niet emotioneel mee om, maar kan ik het wel in het perspectief zien van: over een tijdje wordt alles wel beter. Maar misschien is alles nu even teveel gewoon.

Nou ja, later even verder typen, want ik heb nu ineens 2 huilende kinderen om me heen :-S

Terug
Bovenaan