maandag moet ik weer naar het radboudt nijmegen...

Hoi
Wij zijn ook een paar keer extra Naar de radboud geweest ivm groeiverchil bij onze tweeling. Bij ons waren er extra risico,'s Ivm eeneiigetweeling maar dat is bij jullie niet het geval. Hoe komt het verschil en hoeveel verschil is er. Bij ons was er met 32weken ongeveer 600 verschil maar verder alles goed nou ben ik 34 weken en woensdag bijna 35 en dan gaan we overleggen wanneer de bevalling wordt ingeleid. Ik hoop dat je ook net als wij onnodig naar de radboud gaat en dat die kleintjes nog even blijven zitten. Succes.
 
jeetje! als ze het gaan halen vrag alsjeblieft of je per direct long-rijpers mag slikken want anders heb je veel meer kans op een gehandycapt kindje. bij mij op de creche zit een meisje die met 25 weken gehaald is, (haar moeders lichaam begon uitvalsverschijnselen te krijgen en raakte in een soort coma) dat meisje heeft gelijk longrijpers gekregen en met haar is alles gelukkig goed gekomen, heeft wel lang in de couveuse gelegen, maar dat is het ergste niet. ik hoop dat alles goed mag gaan, maar vraag om die long-rijpers, is HEEL BELANGRIJK!!

succes!

xx jolanda
 
Terug
Bovenaan