Hoi!
Bedankt voor de reacties..
De reden dat ik haar naar 1 keer slapen wil hebben is dat ze mn het ochtendslaapje nog heerlijk vind, maar dan het middagslaapje vaak een uur wakker ligt en dan tegen half vijf in slaap valt..haha..Heb haar dan liever 1 keer lang in bed..
Ik werk soms tot half zeven..en ben dan pas tegen 19 uur thuis..vroeger naar bed gaat dan niet echt want ze moet nog eten en alles..
Dus ze vind slapen overdag echt geen probleem en gaat met net zo veel zin er s'avonds weer in..
Ze heeft het blijkbaar nodig, want de nachten slaapt ze ook gewoon door hoor!
En Sas, met de buuf iets regelen word lastig..ze werkt op ma di en woensdag..is er dan niet.
En ik werk op vrijdag, dus alleen de donderdag kan ik iets met haar regelen..al zit ze zelf met hetzelfde probleem..haha
Woensdag zou ze er na kwart over twaalf in kunnen en dan uitslapen...als het niet zo was dat we om half twee naar het zwembad moeten ivm Mees zijn zwemles..
Dus twee keer slapen is dan thuis zoveel handiger..
En op kdv sliep ze altijd ook nog twee keer, maar was het tweede slaapje soms ook rommeliger, en lag ze eerst langer wakker..[ vandaag 1 keer geslapen, 2,5 uur..]
En moet ze op mijn werkdagen om 6.00 op..dan haalt ze 12 uur niet echt hoor...lange dag dus..ook als ik tot half zeven werk, en ze al vanaf 14 uur op is..Snappen jullie het nog???
Het zal van zelf wel in orde komen, maar even een overgangsperiode denk ik!
En met 19 mnd is 1 keer ook normaal toch?
Gr Rina