Maarrrrrre..... sex????

Ik dacht: Leuk een topic over sex!
Gaat het daar helemaal niet over!
Dat kunnen we beter toch?

Dusss...vertel over je Tarzan of Kamasutra-beurs!

Liefs Annet

Hahahahahaha ja denk dat maar Cissy!
Ik kan er wat van!
hahahaha

Maarre...gaan we het nou nog doen???

Ik zal wel beginnen.....
Arno is mijn eerste sexpartner..... Ik vraag me daarom (en hij ook, ik ben ook de eerste voor hem) weleens af hoe het met een ander zou zijn. Ik ben niet van plan om hier ook maar iets aan te gaan doen, maar ben wel benieuwd of iemand dat ook heeft...

Zo, nu jullie!
Liefs Annet

Oké kamasutra zei je....

Bert en ik zijn 2 jaar geleden naar de kamasutrabeurs in ahoy geweest. We wilde wel eens zien wat daar allemaal was en te halen viel.
Zo bleek later dat er nog veel meer mensen met deze gedachten daar heen gingen.
Er liepen de meest opvallende types.
Zo was er ook een erotisch doolhof, nou dat heb ik geweten HAHAHAHA
We stonden met een aantal andere mensen te twijfelen of we er doorheen zouden gaan of niet...
Hup wij door dat doolhof. Allemaal brievenbussen waar je doorheen kon gluren, daar stonden hele ranzige bedden (JAKJAKJAK)
Toen zagen we een gat in het hout waar je ook doorheen kon kijken... Ik kijk zo voorzichtig erdoor en serieus BAH BAH BAH BAH.
Er lag een vent met zn voeten tegen het houten schot en ik keek zo op zn zakie en in zn hol!
Dus ik zeg tegen een vrouw die ook over mn schouder mee keek; zal ik er op spugen... Zegt haar man; daar ligt hij waarschijnlijk op te wachten hahahaha
Voor mij geen doolhof hoor, als ik nu een houten schot zie met een gat, kijk ik er niet doorheen, ook al is het bij de bouwmarkt!

Ik ga nu mn bed opzoeken, ben een beetje gaar na een weekje.

Seks, wat is dat? Kun je dat eten? Hey maar over Tarzan weet ik wel wat. Er draait nu een heel leuke musical, of bedoel je dat niet??

Groetjes, een droogstaande Fonske

BWHAHAHAHAH Pauline! Wat herkenbaar!!!
Wij zijn na een uur gillend weer naar buiten gegaan, maar idd was het doolhof wel het erotisch dieptepunt! Bahbahbahbahbahbahbahbah!!!

Leuk dat jij dat ook vond!

hahahahhahahahahaha Fonske!!!
Misschien moet je dan toch eens naar de wallen. Daar zullen toch zeker ook wel mannen te krijgen zijn toch? Misschien kunnen we dáár een uitstapje van maken!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan