Maarrrrrre..... sex????

Oke dan ga ik ook maar "bloot"

Ben eigenlijk best saai........
3 bedpartners gehad......
1. Verkering 2.5 jr, ik was 15 jr toen ik bij hem kwam, na een half jaar sex.
Na een half jaar nieuwe vriend (1.5 jr)......na een maand of 3 sex.....

en nummer 3 (3 keer is scheepsrecht)
is mijn huidige man. na 3 wk sex (was trouwens net 3 wk bij nr 2 weg)
En tot op heden geen klagen....Nee zelfs na 8 jr bij elkaar, 5 jr getrouwd, en 2 kids
en een drukke zaak.

Wil iemand nog meer weten? of was dit open genoeg??

Wie durft er nog meer.

gr diana

Ok. Ik durf....

Jack is niet mijn eerste maar mijn vierde sexpartner.

Ik heb geen klagen, zeker na de vakantie niet hihi

Ik ben niet naar een Kamasutra-beurs geweest en als ik zou willen zou ik alleen moeten gaan. Jack wilt daar niks van weten haha.

Maar ik moet wel zeggen zodra wij ons bed ruiken slapen we dus zijn wel creatief met de tijden waarop wij........

Okay who ´s next....

Groetjes Renske

De sex begint nu weer een beetje te komen hier in huis na de bevalling van Lyanne.

Met Jorg ben ik nog nooit naar zo'n beurs, winkel etc geweest, wel met een vriendin (naar een winkel), gewoon voor de lol,wij hebben ons kapot gelachen en stonden vooreen vitrine met allerlei atributen, waaronder een enorme ???. Komt die verkoper naar ons toe om te vragen of hij ons misschien kan helpen,ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus gevraagd wat dat gevaarte nou eigenlijk was. Hij zei zonder blikken of blozen dat het een butplug was! Nou, wij zijn daar dus nooit meer geweest!!

De hoeveelste partner Jorg is, zeg ik niet, niet dat ik er een hele rits heb gehad, maar dat vind ik eigenlijk wel iets te persoonlijk.

Groetjes, Marieke

nou wij hebben nog nooit een kamasutra beurs bezocht en als ik het zo lees hoef ik er ook niet zo nodig heen geloof ik

richard is mijn eerste sex partner ik was toen bijna 16 jaar
ook ik heb dat wel eens dat ik denk hoe zou het bij een andere man zijn maar ja ik ben niet van plan bij ries weg te gaan dus zal het niet mee maken maar ben idd oook wel eens nieuwsgierig

groetjes saskia

HIya mommas!

hahaha oke...lees al jullie reacties en zit me nu al 10 minuten proberen te herinneren hoeveel partners ik heb gehad...haha nou durf ik het niet te zeggen! Help ik ben een snollebak wahahaha

Ajuus ilja

@Pauline: heb onwijs moeten lachen om je verhaal!!

@ Ilja:  je bent in trek meid!!

mijn eigen verhaal: tevreden qua ervaring en afwisseling, maar frequentie mag wel wat hoger liggen... ben zo lui/sloom/moe 's avonds!!!

groetjes Jenneke mv Ivar

Nou mijn bedpartners zijn op 1 hand te tellen.
1 hele foute , zo'n propper in lorret de mar ( je bent jong en je wild wat hahahaha )
en dan ook nog denken dat jij de ware voor m bent......... NOT!!!

Bij ons wordt sinds de bevalling weinig aan sex gedaan eigenlijk
ik ben altijd zo moe ofzo en kan me er niet toe zetten
dus 1x in de 2 weken is het vaak haha

liefs sandra

De sexfrequentie is hier wel hoger geweest (voor de bevalling dus), maar de kwaliteit is goed hoor! Begin er nu ook weer vaker zin in te krijgen!

En nog een leuke anekdote:
Op een regenachtige zondagmiddag zaten we ons te vervelen (dit is al jaaaaren geleden, ik was denk ik 17 ofzo!) en bedachten we dat het misschien wel leuk was om naar de erotikabeurs te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Dus we lopen daar wat rond, en lopen zo mijn moeder met haar vriend tegen het lijf ! We konder er gelukkig allemaal wel om lachen achteraf!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan