Maart 2006

Hoi, mijn naam is Linda, 31 jaar en getrouwd.
Sinds 7 juli weet ik dat ik zwanger ben en ben uitgerekend (denk ik) op 14 maart 2006.
A.s. vrijdag krijg ik een echo en dan weet ik zeker hoever ik ben.

Zijn er nog meer meiden die net als ik uitgerekend zijn in maart 2006?

Groetjes Linda
 
hoi ik ben Debora veelal Debbert genoemd
ik ben 25 jaar en ben zwanger van een tweede
as het goed is ben ik 6 maart uitgerekend
ik kom daar op 11 augustes achter dan ga ik een echo laten maken
en 16 augustes ga ik naar mijn eerste bezoek aan de verloskundigen !

het lijktme leuk om vaker te contacten met elkaar!!
tot spreeks
groetjes Debbert
 
Hé meiden!
Weten jullie dat er ook een forum voor ons is. Helemaal onderaan staat een forum voor de mama's en papa's van maart 2006. Misschien ziei k jullie daar wel. Enne... gefeliciteerd!!! Greetz
 
Hoi Debbert

Gezellig dat je hier komt kletsen.
Heb je al last van verschijnselen?
Ik heb ze wel al gehad. 1,5 week verschikkelijk moe en misselijk en sinds afgelopen vrijdag niets meer. Vandaar dat ik a.s. vrijdag al een echo krijg, want ik krijg de riebels. Ben bang dat het weer mis gaat. Eigenlijk moest ik volgende week woensdag komen voor een echo, maar zo lang kon ik gewoon niet wachten.
Ik heb al eens eerder een miskraam gehad en 2 jaar geleden ben ik na 25 weken en 1 dag bevallen van een tweeling (jongen en meid). Helaas zijn ze na de bevalling overleden. Reden: Pure Pech. Dat is wat er gezegd werd.

Nu, 2jaar later, ben ik eindelijk weer zwanger. Maar ik ben best angstig dat het allemaal weer gaat gebeuren.
En toch moet ik positief blijven. Ze zeggen: 3x is scheepsrecht. Dus ik hoop dat dat spreekwoord voor mij uit   mag komen.

Groetjes Linda
 
Ik heb het gevonden. Wat alleen jammer vind, is dat daar geen onderwerp is puur voor leuke gesprekken onder elkaar. Wel een hoop onderwerpen, maar ik zocht juist een plekje dat je wat makkelijker met elkaar kunt kletsen.

Hopelijk komen er hier toch nog een paar bij.
 

 hoi linda
als je wil kan je me ook toevogen aan je messenger as je die heb!!
Debbertjuh@hotmail.com
kunnen we daar lekker rustig praten ;)
tot spreeks en veel liefs Debbert
 
Terug
Bovenaan