Maart 2008

hai!

Je gaat links naar ''zwanger'' klik je aan, daarna scroll je helemaal naar beneden en dan zie je vanzelf maart'forum (of zoiets)staan!!

Veel plezier!!

Groetjes Annie1

hoi

ik ben gretske ik ben 23 jaar en ik ben mama van een zoontje remco en die word 7 september 2 jaar en ik ben nu zwanger van de tweede en ik ben nu 7 weken en ik ben 10 maart uitgerekend

groetjes gretske

hoi ik ben karin .ik heb vorige week een positieve test gedaan .als alles dit keer goed verloopt (na miskraam in november 2006) mogen wij ook ons kindje vast houden.als de berekening goed is ;4 maart 2008.groetjes,karin

Als alles goed gaat ben ik 20 maart uitgerekend,
vind het leuk om met jullie over alle onderwerpen te kletsen,
groetjes Sabenjer

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben vandaag 5wkn en 3dgn. Dus nog maar heel erg pril. Het gaat heel erg goed.
Merk er verder helemaal niks van. Alleen ben ik ontzettend moe.

Ik ben van plan volgende week een keer de vk te gaan bellen voor een afspraak.
Het is de derde maar toch weer heel spannend en onzeker allemaal.

Ga mezelf denk ik ook pas zwanger voelen als ik daar weer geweest ben.

Zoals het er nu uitziet ben ik 21 maart uitgeteld.

Heb ook bij maart mama's  gekeken maar daar zijn zoveel onderwerpen dat ik niet weet waar je moet beginnen.

gefeliciteerd allemaal.
ik ben vandaag precies 8 weken zwanger en ben 6 maart   uitgerekend.
heb afgelopen dinsdag de eerste echo gehad.
alles zag er tot nu toe goed uit.

hoi alle a.s. maart moeders.ik heb mn afspraak voor mn eerste echo kunnen vervroegen,naar aan leiding van mn miskraam van nov.2006.a.s .dinsdag 31 july heb ik eerst een afspraak voor een echo en daarna naar de vk.ik hoop daar het hartjedit keer wel te zien kloppen.ik vind het zo spannend.groetjes,karin

Terug
Bovenaan