maart 2009 mama's........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik weet nu al bijna een week dat ik zwanger ben van de derde......JOEPIE!!!!!
Maar helaas is er nog geen maart 2009 mama's forum aangemaakt.
Potverdikkie hihi....

Heb echt zin om met jullie te gaan kletsen!
Natuurlijk straks  op t zwangerforum  maar misschien om de tijd  door te komen  vast heel even hier.
Ik ben dus al mama van twee mooie mannetjes, van 2 en 4 jaar.
3 maart is mijn uitgerekende datum.

En jullie? Is er al iemand in maart uitgerekend???
Ik hoop t natuurlijk voor alle forum meiden!!!!
Liefs AnneRobe

hai annerobe
wat heerlijk dat je zwanger bent.
zoals ik je al eerder had vermeld als ik 13 juli positief test word ik weer maart mama.
ik hoop zo dat het lukt nou ik ga zo klussen en als het raak is ben ik 22 maart uitgeteld en hoor ik ook bij dit forum.   liefs ci lo...

Ja CiLo ik hoop t ook......

Het is hier wel eenzaam op de top hoor, haha

Gisteren hebben we het toch maar aan de opa's en oma's verteld. het ging even niet zo goed met me en maakte me te veel zorgen, ik wilde het niet meer voor me houden. ze vonden het allemaal NATUURLIJK helemaal super nieuws!!!

Ga maar snel aan de klus!!!
x AnneRobe

hai annerobe
wat leuk dat iedereen zo blij reageerde.
hoe kwam het dat het niet zo goed met je ging?

gisterenavond was een succes en vanavond gaan we er weer tegen aan hi hi hi.
ik ben zo vrolijk nu wordt het echt menis.
                                          liefs ci lo...

He Ci Lo

Wat heerlijk dat je er lekker "in" zit!!!! haha volhouden dan......al is het allen om hier de leegte op te vullen.
Ik zit wel op je komst te wachten.......

Maar goed even serieus. Ik schreef dat het even niet goed ging met me. Dat klopt. Ik was me heel druk aan het maken over mezelf.
Ik heb een tijdje thuis gezeten van mijn werk en in die tijd had ik wel eens paniekaanvallen. Dat uit zich dan in bijvoorbeeld een klein beetje hyperventileren. Niet heftig maar wel dat ik dacht wat adem ik raar en ik benauwd werd als ik iets in de buurt van mijn mond (ademhaling) voelde, zoals een deken of sjaal ofzo. Daar kon ik helemaal niet tegen.

Nu het veel betr met me gaat was dat eigenlijk wel zowat weg. Ik heb me er in die tijd ook helemaal niet druk om gemaakt. Ik vond het gewoon heel opmerkelijk, van kijk daar heb ik t weer. Echt paniek had ik daar dus niet bij....

Maar goed sinds dat ik zwanger ben raak ik daar wel een beetje van in paniek.
De eerste paar keren dat ik dat hyperventileren in hele lichte vorm weer had, omdat ik het druk gehad had zat ik daar heel erg mee omdat ik dacht (denk) dat dat wel eens heel slecht voor het vruchtje zou kunnen zijn en ik wel een miskraam ofzo zou kunnen krijgen....
Toen werd het dus ineens veel erger, daarvoor was ik niet bang om het te krijgen maar vanaf dat ik er negatiever mee bezig was en dacht nee he dat wil ik niet kreeg (krijg) ik het dus veel vaker en erger, niet dat je het an me ziet ofzo maar ik voel me dan heel benauwd van binnen.  Ik heb dat nu een paar keer per dag. Bijvoorbeeld als ik ergens naar binnen loop, buiten heb ik dat dus niet zo sterk.

Ik moest het dus voor mijn gevoel wel aan een paar mensen vertellen, zoals aan de op's en oma's. Nu heb ik vandaag ook eerlijk aan mijn moeder het hele verhal erbij verteld en zij denkt dat het echt geen kwaad kan. Maar goed ik maak me er toch nog steeds druk om....
Ik zal morgen toch maar eens de verloskundige bellen en dan hoop ik echt gerutgesteld te worden...

Liefs AnneRobe

he annerobe

dat is erg vervelend.
maar wel goed dat je morgen gelijk contact op neemt met de vk.
ik had dat wel eens in een lichte vorm als ik zwanger was en het viel me op dat dat altijd in winkels was waar het warm was of heel erg groot en hoog bv. h&m,v&d,makro,hema verschrikkelijk zulke winkels als je zwanger bent.
maar goed jij had dit probleem al voor de zwangerschap en dat kan nu nog erger worden als je niet ingrijpt. ik zou ook even naar de huisarts gaan en het vertellen.
nou sterkte ermee en ik hoor het wel. liefs ci lo...

Hoi AnneRobe,

gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb gisteren een test gedaan, eigenlijk ging ik er echt vanuit dat ik ongesteld ging worden, had ook buikpijn enzo maar ik dacht ik doe gewoon de test. Dan waren zn tenminste op en dan zou ik wel zien wanneer ik zwanger zou worden.
Zo bizar, staat er gewoon een dikke streep!! En nu voel ik me heeeeeeeel raar hahaha aan de ene kant heel blij maar ook zo bang. Ik durf dit gewoon niet op mn werk te vertellen joh, die verwachten het nooit van mij en ik heb een jaarcontract. Nou ja wist ik ook wel toen ik ging stoppen met de pil hoor maar nu is het zo eng allemaal.
Ik kan me heel goed indenken dat je juist meer gaat hyperventileren hoor, ik heb ook de hele nacht wakker gelegen en me druk gemaakt. Maar we worden in 2009 mama, YEEEEEEEEESSSS.
Ik ben trouwens 25 jaar, eerste kindje na 2 rondes. (en ik maar denken dat ik niet zwanger kon worden omdat ik zo slordig met de pil omga)
Vanavond kom ik nog even terug hoor om je verhaal even rustig te lezen, moet nu naar mn werk. (en mn collega weet dat ik gisteren ongesteld zou worden, moet ik nu zeggen dat ik het ben ofzo of niet?!!, aaaaaaaaaaaah stresss hihi)

Liefs Maria

hai maria

gefeliciteerd wat leuk voor je.
en trouwens als je twijfelt of je het iemand wel of niet wilt vertellen,
vraag je zelf dan gewoon af of jij je lekker voelt om het aan die bepaalde persoon te vertellen. zo ja dan zeg je het toch gewoon lucht je hart en dan kun je ook lekker met die persoon over je zwangerschap beppen. ook als je je een keer niet lekker voelt.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan