maart 2009 mama's........

He Maria,

Wat GAAF!!!!!!!! Joepieieieieie
Gefeliciteerd meid.
He gelukkig voel ik me eindelijk niet mer zo alleen!!! haha

Idd dat hyperventileren nu kwam omdat ik me overal al druk om maakte, net als jij met je werk. Ik heb het intussen aan de familie verteld en dat heeft me zo goed gedaan dat het daarna niet eens meer voor gekomen is, ik maakte me gewoon te druk.
Het gaat nl met mijn zusje momenteel heel slecht, ik wist echt niet hoe ik het in hemelsnaam aan haar moest vertellen. In het kort: Ze  is na een jaar proberen om een kindje te krijgen aan het twijfelenm over haar relatie.....
Maar goed nu ik het ook aan haar heb verteld gaat het allemaal een stuk beter met me. Ze vond het helemaal leuk! Gelukkig want we zijn heel close.

Ik ben echt blij dat we nu samen verantwoordelijk zijn voor de maart mama's 2009!!!!!!
En natuurlijk mag er nog een hele lijst volgen.....ik zit al elke dag te kijken of de echte maartmama's 2009 site al geopend is.....

Tot snel

xxx AnneRobe 3e kindje 1e ronde

hai annerobe

wat fijn dat het nu beter met je gaat!
dat vertellen lucht op he.
nou nu maar zorgen dat je kalm blijft.
liefs ci lo...

he Maria

Hoe is het nu met je?
Al van de schrik bekomen ...hihi

Het blijft hier nog wel stil........jammer (voor ons en voor de anderen NATUURLIJK )
Nu maar hopen dat de echte maart mama's snel de lucht in gaat! JOEPIEEE

Hier gaat het goed, vandaag naar het zomerfestival van studio 100 in Ahoy geweest met mijn mannetjes en op bezoek bij een heel close vriendinnetje die een maand langer zwanger is dan ik. Natuurlijk heb ik haar het goede nieuws ook verteld, voor mij wordt het nu ook steeds echter. Met mijn zusje gaat het gelukkig sinds vandaag ook weer een heel klein stukje beter. Zo zie je maar: komt allemaal goed!

Tot snel Maria en alle andere maart 2009 zwangeren!!
Kus AnneRobe

Lieve CiLo,

Ik zag dat je mijn berichtjes niet meer beantwoord op de juli NOD topic........
Ik begon me al meteen druk te maken wat ik fout had gedaan...........????
Je reageert nl op iedereen en niet meer op mij??

Ik moest even de berichtjes terug lezen dus.
In de tijd dat ik deze berichtjes schreef was ik  misschien wel veel  met mezelf bezig....
Het spijt me als ik je gekwetst heb door niet op je berichtje te reageren.
Dat deed ik natuurlijk niet expres!!!! Ik zie nu dat ik wel op die van Maria heb gereageerd en niet op die van jou, echt niet bewust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het heel lief dat je dit berichtje gestuurd hebt en ik hoop hiermee de lucht geklaard te hebben

Dikke kus AnneRobe enne wat ik niet ook al schreef ik hoop echt je te spreken op t maartmama's forum....dat zal wel met al die kwaaltjes, hihi

Terug
Bovenaan