@Daphne: Wat vreselijk... Ik denk aan je en stuur je virtuele kracht om hier mee om te gaan. Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt en dat je je snel weer kunt herstellen van deze klap. Sterkte!
@Iedereen: Fijn om te lezen hoe het met jullie gaat! Gefeliciteerd met de vooruitgang!
Wij zijn weer terug van vakantie. Het was heerlijk om er even uit te zijn, hoewel ik ook wel een paar mindere dagen heb gehad. Twee weken terug had ik ineens bruine afscheiding in mijn onderbroek en op het toiletpapier. Het hield twee dagen aan. Ik heb meteen de verloskundige gebeld, ze was heel geruststellend en heel behulpzaam. Gelukkig is het na twee dagen opgehouden, en als ik zo naar mijn lichaam luister heb ik het gevoel dat de zwangerschap verder 'normaal' verloopt. Ben misselijk (niet met overgeven gelukkig), pijnlijke borsten, zin in bepaalde voedingsmiddelen zoals augurken (echt!), afkeer van andere dingen (zoals koffie en soms chocola), beetje kramp, een algeheel gevoel uit te dijen terwijl dat volgens mij nog wel meevalt (hoewel ik het gevoel heb dat ik ineens cellulitis begin te krijgen).
A.s. dinsdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige, vind het heel spannend maar ben ook blij dat het zover is. Ben benieuwd of ik al een echo krijg. Ik ben dan 9 weken en 6 dagen, dus misschien is dat nog te vroeg. Zou het wel een geruststelling vinden als dan echt alles goed is.
Heb mezelf net in de tabel geprutst, is inderdaad erg overzichtelijk zo!