Maart 2010

Volgens mij is er nog geen hoekje voor de kindjes van maart 2010, toch? Dus bij deze start ik hem.
Ik ben mama van een lief meisje van 8,5 maanden en verwacht ons tweede kindje op 2 maart. Ik ben superbenieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan verlopen. Iedereen zegt toch dat het iedere keer anders is? Ik weet wel dat ik deze keer minder ga snoepen (nee, die kilootjes ziijn er nog steeds af, grrr..), meer ga sporten (pilates ofzo) en gewoon lekker ga genieten.

Hopelijk komen er snel meer (aanstaande) mama's bij!!

Hi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij weet trouwens dan wel heeeel erg snel dat je zwanger bent!
Vandaag wordt er bij mij een embryo teruggeplaatst (IVF) en ik mag dan pas over 15 dagen testen. Mocht die positief zijn dan ben ik 13 maart uitgerekend.
Ik hoop dat ik me dan hierbij kan aansluiten!

liefs,

Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik hoor er ook bij!! Gisteren en vandaag test gedaan en we zijn zwanger van ons 2e wondertje!
We hebben al een zoontje. Hij is ruim 16 maanden. Zoals het er nu uitziet ben ik ook 2 maart uitgerekend. Ben in de tweede ronde al zwanger geraakt en had noch geen regelmatige cyclus dus het is een gok. 16 juli eerste echo dus dan horen we meer.

Fijne zwangerschap en ik hoop dat er snel meer zwangere maart- mama's zich bij ons voegen.

Groetjes!

Hoi,

Ook ik mag me hier aansluiten.... Heb vanmorgen postitief getest en niet eens met ochtendurine!   Van mijn dochter, nu 2 jaar, teste ik pas na 1,5 week positief dus dit vond ik wel fijn!   Dit was nu ronde 12 dus ben blij dat ik eindelijk zwanger ben!
Van mijn dochter was het gelijk raak dus dan duurt wachten wel lang!
Ik ben als het goed is 3 maart uitgerekend!

Groetjes,

Fritz

Hoi dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vanmorgen heb ik getest en ik ben ZWANGER!!
Mijn cyclus is niet heel regelmatig, maar volgens mij ben ik 5 maart uitgerekend. Of het klopt zal een echo wel uitwijzen.
Mijn man en ik hebben behoorlijk gemazzeld, het is in de eerste ronde al raak.
Ik heb al 2 dochters van 8 en 10 jaar . Hopelijk lukt het me om het nieuws nog even voor me te houden. Het kan immers nog mis gaan..

Groetjes

Taraneh

Heey meiden,

Ik denk dat ik me ook maar aan gesluiten bij jullie hihi. Gisteren een positieve test in handen van cleurbleu, en vandaag goedkope test waar ook een licht streepje te zien was. Joeppie na anderhalf jaar eindelijk zwanger.

Als ik het goed heb uitgerekend komt het 12 maart. Maar ik mag 19 augustus naar de gyn voor de eerste echo.

Groetjes en xus angel

Hoi meisjes,

Gefeliciteerd angel!
Ik heb me suf gezocht en ons topic weer gevonden. Ff een berichtje en nu staan we weer bovenaan.
Hoe vergaat het iedereen? Misselijk, moe, duizelig, zere borsten, of hebben jullie net als ik soms het idee dat er niets aan de hand is?
Tot gauw!

x Taraneh

hallo,

ook ik ben zwanger van mijn tweede en voor zover ik het kan inschatten ben ik uitgerekend op 9 maart. heb nu al een zoontje van bijna 19 mnd oud.
Ik vindt het wel weer spannend hoor. had voor de eerste een miskraam, dus blijf er dan nu ook bang voor..
heb last van mijn bortsen, maar ook steken in mijn buik. herkent iemand dit?

groetjes!

Terug
Bovenaan