Maart 2010

Hallo allemaal!

Ik ben ook in maart 2010 uitgerekend!! om precies te zijn 04 mrt! 27 juni hebben we getest en binnen 1 minuut kwam er al zwanger te staan! Heb gelijk maar een test van clearblue gekocht want die vond ik het duidelijkst! Ik heb maar 1 cyclus gehad.. dus we hebben echt geluk!!! 16 juli al naar de vk..spannend!!!!

Groetjes!

Hoi Zwangermeisje,
die steken in je buik herken ik wel. Er gebeurt natuurlijk van alles in je buik, dus dat het rommelt is niet zo gek. Ik heb ook regelmatig pijn in mijn liezen, vooral als ik snel op wil staan. Dit zijn de banden die verbonden zijn met de baarmoeder.
Met je borsten gebeurt er ook een hoop, meestal heb je eerder een nieuwe bh nodig, dan een andere broek.
Verder verschijnselen? Wat mij betreft kunnen de komende weken ook niet snel genoeg gaan. Als we de 1e 3 maanden door zijn, is die angst voor een miskraam stukken minder. Zelf vertel ik het mijn omgeving ook pas na 12 weken.
Wanneer vertellen jullie het? Ben beniewd!

x Taraneh

Hai allemaal!
Ook ik ben zwanger! Ik ben uitgerekend op 10 maart en heb al een dochtertje die bijna 2 is (over 3 weken).
Leuk om hier weer eens te kletsen!

Groetjes!

hey meiden,

ik sluit me ook graag aan bij jullie, na bijna een jaar zwanger...datum is waarschijnlijk 17 maart, maar ben daar niet heel zeker van....

dit is ons eerste kindje en ben nog wat angstig, bang dat het mis gaat, krijg met 6 weken gelukkig een echo, heel lief van de verloskundige...

hebben jullie ook af en aan kwaaltjes, soms zijn ze weg en maak ik met wat zorgen...of hoef je niet constant kwaaltjes te hebben????

groetjes

Ik heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes (alleen darmen die raar doen af en toe), maar dat had ik ook bij mijn dochter. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, je hoeft echt niet constant kwaaltjes te hebben ;)
Waar heb je last van?

Terug
Bovenaan