maart forum 2005

Sjeeeeeeeemig!

Het heeft wat voeten in de aarde, maar het is me dan toch echt eindelijk gelukt hoor!!! Heb een profiel aangemaakt bij MAX.



Ik ben er weer bij hoor!!

Morgen dus precies 39 weken... en moet dan ook weer voor controle. Ik had eigenlijk een voorgevoel dat het vandaag zou gaan gebeuren, maar ik voel nog niets hoor...



Nou maar hopen dat ons "eigen" maart forum maar weer snel werkt. En dat niet alle berichten weg zijn....



Luna, ik heb het met een hotmail geprobeerd hoor, wat je zei op
Babybrabbel, maar dat werkte ook niet. Bij mij was de truc dat ik
gewoon geen homepage moest invullen... dan was er ineens geen probleem
meer....... Dus helaas... geen homepage in mijn profiel.



Groetjes allemaal en hopelijk tot snel op ons eigen forum.

Liesbeth (38+6)







PS:   TIP voor de beheerders van deze site en van MAX : een betere
en duidelijkere uitleg en misschien ook een waarschuwing dat er wat
ging veranderen op het forum hadden wij zeer op prijs gesteld!

 
Nou, ze weten me zo wel van mijn verslaving af te helpen!!!!
Poeh....poeh....krijg er een humeurtje van....!
Wat heerlijk om te horen Jol dat Sander alles zelf drinkt nu en hij waarschijnlik snel van de codeine af mag! Voor je het weet heb je 'm vast en zeker thuis en kan je de 1000 volle % van 'm gaan genieten! Voel je jezelf ook een beetje goed?

Hier is alles nog rustig, gisteren dachten we even dat m'n vliezen waren gebroken, had opeens een natte broek, maar hier is het bij gebleven! Zal wel gewoon in mijn broek hebben zitten sassen! Was ook behoorlijk koud na een avondwandeling in de sneeuw!

Verder hebben we wel het vervelende nieuws gekregen dat mijn tante terminaal is! Ze heeft 2 jaar lang gevochten tegen kanker en nu lijkt het echt fout te gaan, moet zeggen dat me dit echt aangrijpt en ik doods bang ben dat zij overlijd als wij net een babytje krijgen! Maar daar moet ik maar niet te veel aan denken.

Moet wel zeggen dat babe behoorlijk rustig is en ik echt merk dat hij/zij weinig ruimte over houdt! (of het is stilte voor de storm???)

Nou, man lief komt zo thuis, dus zal als 'goede' huisvrouw zijn biertje maar even klaar gaan zetten!

TOt snel!!!

Nienepien
 
Jeej! Ook ik ben er weer. Allemaal een beetje anders maar helaas het is niet anders. In ieder geval kunnen wij maart moeders elkaar weer vinden voordat we zijn bevallen... Ik moet vandaag nog precies een week maar heb het idee dat het allemaal een stuk langer gaat duren, ons kleintje vindt het veel te koud buiten!!! Voor de dames die mijn vraag over thuis of ziekenhuis bevallen hebben beantwoord een tijdje terug: ik denk (nu 99% zeker) dat ik tóch voor de thuisbevalling ga!!! Voor mij een enorme stap omdat ik altijd heb gezegd dat ik dat niet veilig genoeg vindt. Maar al doende leert men en ik heb er nu wel vertrouwen in .
Net terug van de vk, ons kleine meisje weegt nu zo'n 3500 gram....ohoh...als dat maar gaat passen!!!!
Groetjes!!!
 

hallo maart mama's ons forum doet het weer hoor we kunnen weer gewoon daar naar toe yes yes.



nienepien wat vervelend voor je van je tante zeg.
ik hoop voor je dat ze er nog bij kan als de kleine geboren is.

liefs tijger

 
Terug
Bovenaan