maart stoppers 2009. ben net gestopt met de pil, wie nog meer? gaan voor een derde kindje

hey hoi allemaal
vandaag dan de dag dat de ongi weer over is dus het klussen kan beginnen!
straks weer die spannende wacht dagen van wordt ik ongi of wordt ik het niet.
de vorige keer met mijn zoontje had ik een lange cyclus wel eens van 5 tot 6 weken dus das wel lang wachten dus ga daar nu ook gewoon vanuit.

en las nog meer mensen voor de derde.

en inderdaad voor de moeder van merle extra spannend zo n tweede zwangerschap.

Hoi Allemaal,

Ik ben Heidi, ben 38 jaar, wordt dit jaar 39, mijn man is 49 en we hebben in totaal 7 kinderen, 3 uit mijn vorige huwelijk van 16 een zoon, 15 een dochter, 12 een zoon, mijn man heeft een dochter van 28, een dochter van 26, en een zoon van 12, samen hebben we nog een zoontje van 6 jaar oud.
We hebben samen besloten dat we toch nog een kindje van ons samen willen, ben dus donderdag 19-02 gestopt met de pil en was zondag 22-02 Ongi, heb tussen dag 11 en 13 veel last gehad van mijn eisprong en we zitten nu op dag 17 dus aftellen.
Normaal een periode van 28 dagen dus zou 21 Maart mijn niet Ongi dag moeten zijn maar las op de site dat je eerste Ongi dag altijd precies 14 dagen na eisprong is dus zou dan tussen de 25 en 27 dagen zitten zou dus NOD zijn tussen 18 en 20 Maart, maar we wachten maar gewoon tot 21 Maart dan weten we zeker dat we niet te vroeg zijn met testen.

Allemaal heel veel succes gewenst met het zwanger worden.

Hallo Beste Allemaal!
Ook ik zal me even voorstellen! Ik ben 36 jaar en heb al 2 kinderen, een zoon van 4,5 en een dochter van 3,5. Onze kinderwens was vervuld....tot 2 mnd geleden! Het ging weer kriebelen en ook mijn man is om!
We gaan nu dus voor een derde!
Mijn OND is rond 19 maart en ik moet zeggen ik ben nog zenuwachtiger dan de vorige 2 keer! Ook wel een beetje omdat ik nu 36 ben.
Ik heb de vorige 2 keren geen tijd gehad om ook maar ergens aan mee te doen (forums, zwangerschapsgym etc.) en wil het deze keer allemaal wel gaan doen. Ik had toen geen tijd, nog steeds weinig ivm eigen bedrijf. Wie herkent dit?
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan