maat 50 babykleertjes

Ik heb pakjes in maat 50 bij mijn dochter niet nodig gehad. Die was 4680 gram. Maat 56 was al krap, zeg maar. Ik zou gewoon als de baby toch klein is effe iemand op pad sturen om nog wat te halen.

Mijn jongens waren allebie 8 pond bij de geboorte en hebben ongeveer 3 a 4 weken maat 50 aan gehad.
In maat 56 zwommen ze gewoon, ik vond dat niet zo mooi staan eigenlijk.

Hallo allemaal, bedankt voor het delen van jullie ervaringen en adviezen!
Ik denk dat ik idd misschien alleen een paar rompertjes laat halen ( kan ondertussen niet meer op pad, te vermoeiend), voor de zekerheid.
De rest van de kleertjes sla ik dan gewoon om.
Mijn verloskundige heeft niks gezegd over dat het een grote baby zou kunnen zijn, gewoon normaal, mja wat dat is, weet ik ook niet, maar zie het vanzelf!
Groetjes Isabella

het is idd erg afhankelijk van je kindje...
Hier 3 grote kinderen gekregen (4545, 4040 en 4700 gram) en mag duidelijk zijn dat maat 50 hier nooit aan bod is geweest.

De jongste was aan het eind van de kraamweek al uit zijn geboorte truitje maat 56 gegroeid... dat ging wel heel rap! Gelukkig was het daarna wel even wat minder met de groei.

Zelf vind ik TE grote kleertjes niet zo leuk en het lijkt me voor de kleine ook niet fijn, maar als je kindje toch echt aan de kleine kant is is het zo bijgekocht toch?

ik had een kindje was 3100 gram, en hij heeft 2 maanden in maat 50 gezeten. Maat 56 was toen echt veelste groot.

Maar idd een paar rompers en de rest omslaan kan best wel werken. Wat de verloskundige zegt hoeft niet waar te zijn hoor, hoor vaak genoeg dat ze het fout hebben. Zo dacht die van mij dat ik een heel groot kindje kreeg zeker boven de 4,5 kilo. Had ik dus niet maar had wel een placenta die heel erg groot was.

Spannend die laatste loodjes! Succes met bevallen

Hoi Hoi

Mijn zoontje was 3680gr en 52cm en ik had ook alleen maar maat 56 gekocht.Maar ik ben nog wel naar de winkel geweest om maat 50 van broekjes te kopen want 56 zat helemaal niet.Hij hij de lengte meer aan de bovenkant zitten.Ik heb nu wel een paar dingetjes maat 50 gekocht maar ook maat 50/56.Maar ik zal niet heel veel kopen als ik jou was maar een paar kledingstukjes.

Groetjes ANita

Ik heb en had een paar dingejtes mt 50 voor die allereerste weekjes. En dan alleen kleertjes en een pyamaatje. Rompertjes zijn vaak 50/56 en wat rekbaarderd. Bij mij hebben beide kids wel 50 aangehad, maar kort.

met mijn dochtertje had ik wel maat 50 gekocht.
maar goed ook, want ze was 50cm.
maat 56 was echt te groot.
koop niet al te veel 50 want ze zijn er zo uit!
en bedenk ook dat je waarschijnlijk een hoop kleertjes krijg.
(in mijn geval was dit maat 56/tm 62 wat ik heel veel kreeg.)

liefs, do
mama van nathalia, bijna 20 maanden
zwanger van ons 2e wondertje. na verwachting pas 3 weken

Terug
Bovenaan