Maat 74?

Hoi allemaal,

eind vorige maand heb ik alle kleertjes maat 62 uit de kast gehaald en vervangen voor maat 68. Laura was een beetje klein voor haar leefttijd en had bijna 3 maanden maat 62 gedragen. Ik had wel al wat kleertjes maat 74, maar nog niet echt veel, ofzo.

Vanmorgen bij het aankleden deed ik haar een broek aan, die vorige week nog paste, maar nu wel moeilijk aanging. Het shirtje paste in de breedte met gemak, maar was veel te kort! Ander setje dus maar. Ook wat aan de kleine kant, maar ja, ik heb even niets anders (moest vandaag weer wassen). Mattijs begon vanmiddag te klagen over de kleren. Mijn ervaring is, dat als een man begint te klagen, het wel heel erg is!

Ik heb toen maar een setje maat 74 aangetrokken. Het zag er zo groot uit toen ik het in mijn handen had! Ik dacht, dat past noooooooit. Wat denken jullie: als gegoten! Alleen in de breedte  slobbert het enigszins. De lengte is perfect. Mijn kleine meid is dus kennelijk aan een inhaalslag begonnen. Op 21 juli wil ze kennelijk niet de kleinste zijn.

Groetjes Ilona

Hee Ilona,
Jeetje zeg, maatje 74 al!! Is 68 gekrompen in de was hihihi .
Evi heeft sinds van week pas 68 aan, leek wel of van de een op andere dag niet meer in 62 paste.
Ik vond 68 al zo groot, maar ze past het prima.
Jammer hé, weer kleertjes opruimen .
Het gaat zo hard!!

groetjes Sonja

Hoi Ilona,

Jeetje, wat wordt Laura dan al groot! Je schrijft dat ze niet de kleinste wil zijn, maar voor mij is maatje 74 juist al heel groot. Senne draagt sinds kort 62 en soms 68. Volgens mij is Laura wel wat ouder, maar dan nog. Wat ik wel merk, is dat ze soms in heel korte tijd ineens een groeispurt maken. Dat ik van de ene op de andere dag meerdere kleertjes kan opbergen omdat ze te klein zijn. Het gaat toch snel hè!

Groetjes, Dionne

Hoi Ilona,

Maat 74 al, jee wat gaat het snel he! Het lijkt wel of Emma helemaal niet zo snel groeit, ze past nog steeds in een maatje 56, al worden sommige shirtjes nu een beetje krap. We moeten dinsdag weer naar het CB, ben benieuwd...nou ben ik ook wel niet zo groot maar toch.   Ze is toch al weer bijna 4 maanden. Het klinkt alsof je een keer lekker moet gaan shoppen.

groetjes Monique

Mijn man zit toch echt nog in 62. Laast als jas een 68 aangetrokken omdat zijn jasje in de was zat.... maar het was echt een grote jurk. Dus toen maar een trui aangedaan als jas.
Dus voorlopig nog maat 62. Hij was vandaag bij de kinderarts 5970 gram en is precies 3 maand oud

hoi allemaal,

de laatste keer op het cb, met 4 maanden was ze 5690 gram en 59 cm. Dus echt kleiner dan de meeste kindjes hier zijn. Dat was op 14 mei. Maandag moet ik weer en ik ben dus ook erg benieuwd. De vorige keer hing ze echt onderin de curve. Eind mei was ze opeens uit maat 62, gelukkig lagen we toen in Rotterdam en wonen daar vrienden van ons. Ik kon dus van boord gehaald worden en kleertjes kopen. Deze keer is het lastiger. We zijn in Duitsland en hoewel de kindjes hier ook kleertjes dragen, ben ik niet in staat om van boord te gaan. De plaats waar we gaan laden kan je namelijk niet aan de wal vastmaken tijdens het wachten, maar moeten we voor anker gaan. Ik kan dus geen kleertjes gaan kopen . Sterker nog: ik moet ws met de trein van Keulen naar Hilversum en dan met de bus naar het huis van mijn ouders, als ik uberhaupt al op tijd weg kom voor het cb. Anders mis ik het helemaal.

Groetjes Ilona

Hoi,
en anders via internet bestellen? En bijv. bij je ouders laten afleveren? Er zijn zoveel leuke kinderkledingsite's tegenwoordig. En nu is het ook nog opruiming, dus veel korting!
Groetjes Veerle

Esther heeft sinds een weekje of 2, 3 ook maatje 74. En volgens mij is dat voor de leeftijd van onze smurfen best groot, hoor! Blijkbaar doet  Laura het goed op haar groente en fruit: hieperdepiep hoera!

Terug
Bovenaan