Maat 74?

Hallo Allemaal,

Levi heeft nu maat 68 aan en is nog geen 3 maand! De laaste keer bij het cb was hij 9 weken oud en woog hijal 6390 gram en was 62 cm groot.Hij zit ook in de groeicurve tussen groot en heel groot in, terwijl wij helemaal niet overdreven groot zijn. Ik ben 1.76m en mijn vrien is 1.80.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi (9 april 2007)

Marieke is nu ruim 4 maanden, en begint ook al richting maatje 74 te gaan. T-shirts worden wat aan de korte kant en broekjes kunnen nu precies (in maat 68) Dus ik ben aan het inslaan in 74! Keistoer spijkerovergooertje gevonden op www.maxenbibi.nl  , leuk hoor, weer shoppen!

Sabine

Hallo,

Wat een grote kindjes allemaal!
Net als Emma is Kyara ook in veel kleertjes nog een 56, soms een 62 (als ie klein uitvalt) en haar  broekjes van maatje 50 kan ze ook nog aan, maar dan wel met hoog water, maar dat gebruik ik dan meer als zomerbroekje zeg maar "3-kwartbroek"
Maar Kyara is altijd al aan de kleine kant geweest, is ook geen geweldig goeie eter, ach ze groeit wel en ze doet het er verder ook prima op, dus zorgen maak ik me niet.
Vind het deels ook wel fijn om gewoon nog lekker lang met de kleertjes te doen :) alhoewel shoppen natuurlijk ook erg leuk is ;)

Groetjes,
Nymue

boas ook hoor.bij geboorte bleek hij al snel 2 keer in de aangeschafte garderobe 50/56 te passen.dus oma naar de v&d voor kleertjes maat 50,waar ook nog de mouwtjes en pijpjes een keer van dubbel gingen.
na ruim 8 weken kwamen de 50/56 kleertjes aan bod.toen dat  vanaf een week of 15 te klein begon te worden was 62 aan de beurt,maar dat pastte ook maar amper,68 was beter.
ik moet echt opletten dat ik ruim vallende kleertjes koop.hij draagt ook al wel 74,waar de mouwtjes van dubbel moeten,maar verder zit t prima.alleen van broekjes heeft boas nog wel 62,ook wel 68 maar die zijn nog te groot.
is dat bij jullie baby's ook of heeft boas gewoon  van die kleine billen en korte beentjes?
groetjes kari

Nee hoor, ik heb het bij alle drie de kinderen: de broekjes kunnen ze langer aan dan de truitjes. Op de een of andere manier zijn die maten niet hetzelfde!? Onze middelste heeft truitje maat 98 en broekjes maat 92 die ik nog om moet slaan ook! En onze oudste heeft 110 van broeken en 116 van truien.

Sabine

hoi,

hier zijn we inmiddels ook al met maat 74 bezig. ligt trouwens wel heel erg aan het merk/winkel. prenatal valt erg klein net als de hema. H&M is weer iets groter. Broekjes maat 68 kan nog wel goed. heb om eerlijk te zijn ook nog haast geen broeken in 74 gekocht....

op zich is het bij Mats ook niet zo vreemd met zijn 71 cm bij 5 maanden!

groetjes Martinique

wesley is bijna 4 maanden enzit op 68 moet ie echt wel hebben hij heeft echt een boedha buikje hihii
ben benieuwd hij moet donderdag prikken
en kijken hoeveel die nu weegt en groot s
laaste keer zat ie boven in de lijn van gewicht
gr marijkemmm lukt geen foto

Terug
Bovenaan