maat kleding

hoi mama;s,

wat is de maat van jullie kindje momenteel?
esmee is nu 18 maanden en heeft nu nog maat 80, maar dat wordt iets wat krap.
heb dus voor de zomer al wat maatjes 86 gekocht, maar die kan ik nu nog 2x omslaan
qua schoenmaat weet ik het niet. ga ik zaterdag even voor kijken

xxx
 
Hoi,

Mijn zoontje is 14 maanden en heeft maat 80. Al koop ik idd ook al t-shirtjes in 86. Maar vind het wel heeeeeel veel verschillen per merk, en zelfs per kledingstuk. Werk zelf in een kinderkledingzaak, en ons merk verschilt ook enorm per stuk! Dus probeer eigelijk altijd even te passen.

Oh ja, schoenen maat 19 nu. Maar de fysio vertelde toevallig vandaag, dat kindervoetjes pas gaan groeien als ze belast worden. Nou loopt hij nog niet, dus vandaar die kleine maat denk ik!

Groetjes Liff
 
Hoi,

Mijn zoontje is 14 maanden en heeft maat 80. Al koop ik idd ook al t-shirtjes in 86. Maar vind het wel heeeeeel veel verschillen per merk, en zelfs per kledingstuk. Werk zelf in een kinderkledingzaak, en ons merk verschilt ook enorm per stuk! Dus probeer eigelijk altijd even te passen.

Oh ja, schoenen maat 19 nu. Maar de fysio vertelde toevallig vandaag, dat kindervoetjes pas gaan groeien als ze belast worden. Nou loopt hij nog niet, dus vandaar die kleine maat denk ik!

Groetjes Liff
 
Hoi hoi,

Onze meneer is 1 jaar en heeft maatje 80/86. Meestal van bovenkleding 86 en broek 80. Schoenmaat is ongeveen 20, hij loopt nog niet dus ik weet niet precies de maat.

Groetjes,

Miriam

 
Hoi hoi,

Onze meneer is 1 jaar en heeft maatje 80/86. Meestal van bovenkleding 86 en broek 80. Schoenmaat is ongeveen 20, hij loopt nog niet dus ik weet niet precies de maat.

Groetjes,

Miriam

 
hoi hoi

mijn dochter is 11 maand en heeft bovenmaat 80 en broek maat 74 en schoenmaat 19.

ze is erg lang voor haar leeftijd 74 shirtjes passen kwa breedte wel maar de lengte is veel te kort.

groetjes corina
 
Mijn dochter van 11 maanden draagt nu maat 74, de broeken zijn nog wat lang, maar de shirtjes passen over het algemeen goed.
Al zijn er sommige shirtjes waar ze haar armen amper in krijgt, terwijl ze echt geen spekarmen heeft ...

Schoenen heeft ze niet, ze kan toch nog niet lopen, dus waarom zou ik schoenen kopen?
 
Terug
Bovenaan