maat kleding

Onze meid is net 1 jaar geworden. Draagt boven 80/86 en onder 80. Heb nog geen schoentjes voor haar gekocht. Maar idd, het verschilt zo enorm per merk. Hema is bijvoorbeeld echt klein, daar kan ze makkelijk 86 van aan (shirtjes). Maar laatst ergens anders broekjes gekocht mt 80, en die kan ze nog lang niet aan. Maar mt 74 is echt te kort, dus sla nu alles maar gewoon om..
 
oi, mijn zoontje van 15 maanden draagt maat 86-92 ook afahankelijk van het merk en schoenmaat 21. loopt al vanaf 8 maanden maar heeft gewoon kleine voetjes.

groetjes, Lou
 
Zoontje van 16 maanden, boven maat 86 en broekjes 80. Vandaag zijn voetjes opgemeten 10,5 cm en dat is maat 18. Hij heeft nu wel schoentjes maat 20, in de schoenenwinkel zeiden ze dat het kon. Hij is sinds gister gaan lopen. Wil nog een week of 4 wachten tot hij echt goed loopt en dan voor zomerschoenen gaan kijken.
 
ahum....mijn dochter is bijna 6 maanden en heeft vaak al maat 80 van bovenkleding...
Broekmaat is gelukkig nog 74.
Kledingmerken verschillen echt, daar loop ik ook steeds tegenaan.
Ik ga vaak naar Prenatal en daar heeft ze echt maat 80 als ik het prenatal merk koop.

groetjes mamajb
 
Terug
Bovenaan