Maat luiers???

HELP!
Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer!

Familie is zo lief geweest om voor de bevalling royaal met de bonnetjes voor gratis Kruidvat Newborn luiers, deze in te slaan.
Nu begin ik het idee te krijgen (en ze zijn ook bijna op) dat deze te klein aan het worden zijn.

Nu overweeg ik Pampers aan te schaffen. Had een probeerverpakking gekregen en vind ze toch stukken minder stug en beter absorberen.

Ik vroeg me af welke luiers jullie gebruiken.
Ook met de maten vind ik het een wirwar; sommige kilo-aanduidingen lopen in mekaar over, dus wat moet je dan pakken?

"Ingewikkeld" hoor.... ;-)

xxx Juul

Ik ben helemaal fan van aldi luiers in mijn ogen net pampers. En prijs technisch ook erg goed 90 luiers voor 11,49!
Qua maat moet je ff kijken wat jullie mopje weegt en dan ff kijken op het pak.
Mini is over het algemeen dacht ik van 2 tot 5 a 6 kilo en midi vaak van 4 tot 7 of 8 ofzo.
Dit is zo omdat het ene kindje wat voller is dan de ander en er dus zo voor elk kindje een geschikte pasvorm is.
Hier gebruik ik overdag nog mini maar voor de nacht toch echt midi anders is alles nat maarja ons mopke weegt ook al ruim 5 kilo dus ja......
Verder naast de aldi luiers vind ik huggies en kruidvat luiers erg fijn!
Sucses he!

liefs louise

Ik gebruik de newborn van pampers omdat die de poep het beste opnemen. Heb nu maat 2 en daar nog aardig wat pakken van..dus hij moet het er maar mee doen.. Ik kijk eigenlijk nooit naar de kilo's op het pak, maar meer naar of de luier nog past en voldoende absorbeert...2 tot nu toe prima!!

gebruik altijd van de kruidvat, van pampers krijgt hij en ook mijn andere kids uitslag en ga als de luiers op zijn overstapppen naar nr 2 want soms zijn ze kleertjes nat

Hier ook een fan van de kruidvat luiers. Pampers stinken harder en het zakje en piemeltje van Tjerk blijven er door die superabsorbtie aan plakken en gaan er van kapot. Pampers heb ik voor het warmere weer genomen omdat ze een stuk dunner zijn, maar ben weer snel over op die van het kruidvat. Tjerk groeit nu echt uit maatje 1, maar met nog een paar dagen voorraad maak ik ze eerst op.

ik heb altijd pampers (al 9jaar, moet maar niet denken wat dat kost,,whaha)
Ik koop ze altijd in de aanbieding, heb nu bonnen van de etos, ook van lekker leven krijg je vaak bonnen, maar ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding..
Ja die maat, ik heb nu 2, als ik denk ze worden wat krap ga ik over op maat 3,, daarom tot maat 4 niet meer dan 3pakken kopen, heb je toch voorraad maar zit je niet met teveel als ze klein zijn..

ps bij de etos ah jumbo, mag je dichte/onbeschadigde pakken gewoon ruilen, ook zonder bon!!

Terug
Bovenaan