Maat luiers???

gebruik trouwens altijd de baby dry, ook als ze groter zijn, vind ik de fijnste variant en neemt naar mijn idee het meeste op, is een kwestie van een keer proberen!!

wij hebben gewoon kruidvat luiers.
gebruiken nu nog newborn maar onze 19 pakken zijn bijna op.
hebben ook al een pak kruidvat 2 hier thuis.
dus kunnen die makkelijk gebruiken

Hier gebruik ik pampers, nu nog maat 1.

Binnenkort denk ik over op maat 2 maar 1 past nog prima.

er was vd week een test op tv hier kwamen de kruidvat luiers en pampers er het beste uit.

pampers stond op 2 omdat deze een stuk duurder is dan die van t kruidvat.

Ik ben persoonlijk geen huggies fan. Deze lekker veel door( ik zag dit erg vaak in mijn vorige werk op een kdv)

Je kan hier trouwens gewoon bij de etos een pak luiers terug brengen als deze niet is aangebroken. kan gewoon zonder bon en je mag hem zo omruilen voor een grotere maat.

Mijn moeder is nogal fan van pampers en die neemt ze mee als ze op bezoek komt. Deze gebruik ik sowieso voor de nacht. Overdag ook wel kruidvat en Etos. Vind ik ook goed. Maar pampers absorberen wel meer.

Zit nu op maat drie. Newborn was binnen een week al te klein waren z'n kleertjes snel nat. Aantal weken nummer twee.

Jorn is nu 4,5 kilo en ik gebruik pampers nummer 2 nu...

Had ook kruidvat gekregen, maar wat een ondingen zeg! elke x was jorn helemaal nat. zo slecht absorberen die dingen.
Met de pampers had ie daar geen last van. Voor deze kleine man alleen nog maar pampers dus. kost wel wat meer. maar ik betaal liever meer voor geode kwaliteit en dat mijn mannetje heerlijk droog blijft, dan goedkope waardoor ik dus na elke voeding even later zijn kleren moet verschonen...

Ik gebruik Kruidvat luiers. Deze bevallen mij beter dan Pampers. Ik vind de Pampers ook meer stinken en onze dochter heeft minder uitslag bij Kruidvatluiers.
Overigens gebruik ik voor mijn andere dochter juist wel weer Pampers. Zij is al een stuk groter. Met Pampers lekt ze minder snel door.

Terug
Bovenaan