Maatje meer

Hallo allemaal

Ik ben 18 weken zwanger nu !
Ik ben een vrouw van 35 jaar met een maatje meer.
Vanwege mn te hoge bmi moet ik bij de gn in het ziekenhuis onder controle.

Ik zou graag in contact komen met andere zwangere vrouwen met een maatje meer.......

Gr Andrea
 
Hoi Hoi.

Ik ben inmiddels 35 weken zwanger van ons eerste kindje en heb ook een te hoog BMI.
Ik loop vanaf 5 en een halve maand bij de gyneacoloog.
Maar alles gaat eigenlijk best goed en heb geen klachten rondom de zwangerschap die mogelijk met overgewicht te maken hebben.
Het enige is dat onze knul in een stuit ligt, en ben dus achteraf wel blij dat we bij de gyneacoloog lopen.

xxx
 
hoi! jij bent ook van het mei-forum toch? ik heb ook een te hoog bmi maar hoef er niet voor naar de gyn. moet wel extra prikken voor zwangerschapsuiker. moet trouwens wel vanaf 36 weken elke week naar de gyn maar dit heeft te maken met dat ik een keizersnee heb gehad met m'n eerste. groetjes!
 
Fijn om lot geloten te hebben. Moet zeggen dat ik geen kwaaltjes verder heb. Nog niet. Heb wel bij mn eerste zwangerschap , zwangerschaps vergiftiging gehad en ben bang dat ik daar nu weer last van zal krijgen. Waarom weet ik niet is maar een gevoel. Hebben jullie al kinderen en hoe is jullie eerste zwangerschap verlopen?

Ik was voordat ik zwanger werd op streng dieet en mn maag (die voorbij mn borsten kwam) was daardoor bijna weg. Maar nu is hij er weer! Moet eerlijk zeggen dat ik dat best moeilijk vind maar veel mensen snappen dat niet.
Ik heb nu echt twee buiken. De streep in het midden gaat maar niet weg. Dit had ik ook bij mn eerste zwangerschap. Daardoor zie ik er niet echt zwanger uit alleen maar dik! Hebben jullie dat ook ?

Ik weet wel dat het niet belangrijk is maar zou het toch wel leuk vinden als ik een mooie zwangere buik had.

Moest het even kwijt aan mensen die we (waarschijnlijk) wel begrijpen

Gr Andrea

 
ik was voor m'n eerste zwangerschap 12 kilo afgevallen en zat toen eigenlijk op een paar kilo na op een goed gewicht voor m'n bouw. ben toen 22 kilo aangekomen en ben het na de bevalling eigenlijk niet kwijt geraakt. het leek eigenlijk altijd of ik nog steeds 4 of 5 maanden zwanger was hahaha! heb verder geen rare kwalen gehad, alleen een mega spatader van m'n kuit tot bovenbeen en die heb ik nog steeds. ik heb zeg maar een zwembandje net boven m'n heupen maar je kunt het nu wel een beetje zien dat ik toch echt zwanger ben. ik had wel een mooie ronde buik tijdens de eerste dus hoop dat ik het nu ook weer krijg. maar ja, je kunt nu eenmaal niet alles hebben he, ach groot of klein, dik of dun, we zijn toch allemaal glorieus zwanger!!
 
Ik heb een zoon van 5 en die is ruim 6 weken te vroeg geboren met een groeiachterstand van 3 weken maar is nu een heel normaal jochie die prima meekomt. Ik had bij hem een te hoge bloeddruk waardoor er niet genoeg voeding bij hem kwam omdat de aders richting de placenta werden afgekneld. Hoe het kwam weten ze nog steeds niet. Ik heb nu medicijnen voor die bloeddruk en heb nu een prima zwangerschap. Nu ik bijna 29 weken ben begin ik de bijbehorede kwaaltjes wel te krijgen omdat alles wat zwaarder wordt natuurlijk. Bij mijn zoon ben ik ook maar 3 kilo aangekomen maar ik denk dat dat nu wel meer is haha heb nu ook meer buik.

Ik heb normaal ook een soort van 2 buiken (mijn maag is btje groter dan buik zit in de familie) maar dat verschil is nu wel weg. Ik groei als een malle dus vind het wel lekker dat die maag weg is nu.

Verder voel ik me prima eigenlijk en loop ik dus bij gyn en vk in t ziekenhuis omdat ik die hoge bloeddruk had de vorige keer en omdat ik een keizersnede heb gehad.

xx
 
Terug
Bovenaan