machteloos

Dag moeders ik ben eerder op deze site geweest dat ik vragen en tips vroeg over eczeem, ik voel me zo machteloos, mijn kleine meissie van 4 maandjes krabt zo vreselijk aan haar hoofd en dan schud ze over haar dekentjes, de dermatoloog heeft me een overalletje voorgeschreven, waar de handjes zeg maar dichtgenaaid zitten....maar dat is toch ook niet wat, heb je vreselijke jeuk en dan kun je nog niet krabben ook, lijkt me nog frustrerender...door alle hormonale zalfjes heb ik momenten waar het minder erg van wordt maar dan zit ik nog wel met die vreselijke droge, schilverige huid, ik kkan geen creme vinden die en voor die ik kan vinden voor haar droge huid en waar eczeem ook tegen bestand is..ik heb het volgende geprobeerd: eucerinum, vasaline, balneum, weleda,zwitsal wie o wie heeft de gouden tip......
 
Hallo anoniem,

Ik kan het mij goed voorstellen. Ik ben zelf verpleegkundige en heb een zoontje van 9 maanden. Hij heeft toen hij 2 maanden oud was ook ecxeem gehad in zijn gezicht. Niet in erge mate maar toch vervelend. Ik heb toen een natuurlijk product gekocht: Propolis.
Dit kun je bestellen via www.de-imme.nl
Ik gebruik het ook voor luieruitslag, wondjes, alles eigenlijk en het werkt tot nu toe bij alles.
Wil je er meer over weten: e-mail hgdreessen@zeelandnet.nl
 
Hoi ik kan je niet aan een zalfje helpen maar kan je wel aanraden om het pak te halen, mijn neefje heeft heel erg dauwworm gehad en mijn zus had alle zalfjes en badolies al in huis, een zalf voor als de huid droog was